Nuffnang saya

Followers

Monday, April 1, 2013

The Croods di Alamanda Putrajaya

Layan anak-anak tengok wayang
Akakni pun kalau tengok wayang nak tengok cerita kartunjer..
So cerita sesuai ialah The Croods...
Sebab tengok di Alamanda Putrajaya, ajak sekali sepupu
diaorang si Naufal...
Bagi akakler cerita The Croods ni sesuai untuk tontonan..
Ceritanya penuh dengan motivasi...
Gunakan akal untuk buat sesuatu...
Kekuatan bukan pada fizikal tapi akal fikiran...
Yang penting anak-anakpun suka...
Gelak sakan diaorang 3 bersepupu...
Kalau berjumpa bukak you tube pasang lagu temanyer..
Taukan lagu tema ceritani 'Shine Your Way'
adalah kolaborasi Owl City dan Yuna..
Baguihkan dak Yuna ni akak doakan dia terus berjaya...
Apalagi kalau tak tengok pergilah tengok...
Bergambar ngan poster Jack the Giant Slyer
Cerita Sembunyi, Naufal kata dia dah tengok....
OZ the great and powerful... kalau Naufal dia suka tengok ceritani...
Inilah antara cerita cuti sekolah Atikah dan Dik Ya...
Sebenarnya hari ini akak nak bawak diaorang ke Wetland Shah Alam
tapi sebab dik Ya tak sihat kami tengok wayang sudahlah...


14 comments:

  1. alaaa sepatutnya liya bw qalesya tengok cter nie weekend aritu.. tp tk jadi.. hehe

    ReplyDelete
  2. p dengan sepupu lelaki...lagi meriahlah zila..

    ReplyDelete
  3. mesti seronok kanak2 ribena tu....

    ReplyDelete
  4. Dah ramai yg tengok movie ni... mcm best jer... tengok anak zila happy ;-)

    ReplyDelete
  5. Hari tu gi TGV nmpk gak cerita ni...tak tgk pun....

    ReplyDelete
  6. tak berani nak bawak diorg pegi cinema lagi kak.. takut membuas ganggu penonton lain.. huhu.. tunggu besar sikit la..

    ReplyDelete
  7. saya ada tgk video muzik lagu yang akak cakap ni.. sedap didengar lagunya.. berjalan sakan ye, penuh aktiviti semasa datang ke sini ye....

    ReplyDelete
  8. wayang sekali sekala best jugak..jaja dulu rajin tgk wayang. pas kawen ni jadi lemau jer..xde selera langsung nk msung panggung. hiks :)

    salam kenal kakak blog~ jaja mai sini :)

    ReplyDelete
  9. suka hati anak2 dapat layan muvie..

    ReplyDelete
  10. lama lak tak bawak anak2 g tgk watang, dgr bola kampung best..

    ReplyDelete
  11. cantiklah background tu kak, memang cantik sangat bila bebudak tu posing kat situ..

    ReplyDelete
  12. tak sempat tgk crook lagi....hu3..
    ramai yg ckp best!

    ReplyDelete
  13. rmaia jgk bt review psl the croods ni..ktanya menarik :)

    ReplyDelete
  14. best la budak2 tuh dpt tgk wayang :-)...ramai review citer ni best

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang