Nuffnang saya

Followers

Monday, April 22, 2013

Ikan dan parti politik

Ikan.. oh ikan...
Sekarangni ikanpun dah jadi parti politik...
Akak jumpa signboardni....
Sabojerlerkan....
Akak dah lama teringin mencuba mi bandung Muar di Sajian Banginda....
Kalau masih ingat Farouk Hussin pernah perkenalkan geraini
dalam rancangan Warung Kita...
Selalu kedaini tutup kalau akak datang sini, mungkin hari dan waktu tak kena...
Haritu balik dari Mydin Subang Jaya mencuba nasib...
Sekali geraini buka, syukur merasalah juga...
Bagi akak rasa mi bandung dia boleh tahan...

Jom tengok ikan yang pandai main politikni!!!!
Pilihanraya pun dah nak dekatkan..
semua partipun bekerja keras untuk mendapatkan undi dari rakyat Malaysia...
Geraini terletak di Medan Selera USJ7, betul-betul di belakang stor Metro Bus...
Sebenarnya masa akak duduk di Subang Jaya tak perasanpun Medan Selerani..
Banyak juga pilihan gerai yang ada di sini.....

NOTA ::: Akak mohon maaf sebab harini tak sempat nak balas komen kawan-kawan... harini memang ada sebab yang tak dapat dielakkan, esok memang ada banyak masa Insyaalllah...


21 comments:

  1. hihi mcm2 nak tarik perhatian pengunjung

    -_-

    ReplyDelete
  2. dh lama xjenguk blog akak...sorry sgt2..kesihatan x mengizinkan...hehe..

    first time tgk menu gitu..betul2 politik nie..;)))

    ReplyDelete
  3. heheheh asal kretip apa pun boleh, bile di tgk2 kelakar pun ada kan

    ReplyDelete
  4. Memula confius apa y politik. Bika tgk lama2 baru perasan. Hihihi

    ReplyDelete
  5. wahhh.. macam2 menu parti politik~ 1 malaysia gittu.. ahaks~

    ReplyDelete
  6. kalau macam ni...semua parti boleh g makan sini...hehehe...baru bersatu...

    ReplyDelete
  7. pandai pemilik gerai ni nk tarik pelanggan..

    ReplyDelete
  8. menarik perhatian pelanggan kan...

    ReplyDelete
  9. huhu.. semua nk dipolitikn skang nie..

    ReplyDelete
  10. amboi! mentang2 tengah hot pasal pilihan raya ni, nama makanan pun diletak nama politik??? paroh niii kalau nk pilih.. hahahahaha

    ReplyDelete
  11. assalamualaikum ... hahahaaa ... mari lah kita bersama - sama memeriahkan pru 13 ...

    ReplyDelete
  12. hahaha...leh plk gitu yek...ikan umno tu cmner la rupanya yek...warna biru jgk ke...kuikui...mcm2 la....

    ReplyDelete
  13. kreatif pulak nak dekat pilihanraya ni ye.

    ReplyDelete
  14. haha..... jarang gi area sini CZ sebab agak jauh dari teratakkan hehe...
    Tak marah ke ahli fabatik politik tu huhu

    ReplyDelete
  15. hahaha...demam pilihanraya ye...semua berubah... jan gadoh2 sudahla kan....

    ReplyDelete
  16. kikikiki ada pulak menu politik gitu yer...

    ReplyDelete
  17. aitt boleh plak..mmg kebetulan atau khas buat br sempena pilihan raya kuikui..sian ikan jadi mangsa..

    ReplyDelete
  18. ada lagi semangat 46 tu ye......

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang