Nuffnang saya

Followers

Monday, April 8, 2013

Selamat Hari Jadi Miqhta

Sambungan kisah barbeque lagi sebenarnya..
Rupanya ada potong kek jugak haritu untuk meraikan
hari jadi Amir Miqhta yang ke 3 tahun
Panjang umurmu dan diberikan rezeki yang berganda..
Jadi anak soleh dan membahagiakan semua...
Amin.... Amin... Amin ....
Ini bukan Miqhtanyer yerk....
Atikah yang juga akan harijadi minggu ini
ambil peluang bergambar dengan cupcake dan stand yang cute....
Kek dari SR lagi... memang kegemaran....

Birthday boy ngan atuk kesayangan.... 
Dengan ibunya pulak.... 
Cupcakespun dia nak cucuk lilin...
Cik Ocu silakan layan... 
Saja nak tunjuk gambar mak sedara ngan anak sedara....
Atie jangan marah.... 
Sebab teringat Atie dah kuruihni akak terus semangat nak diet hari ini...
Dalam keluarga Fatimah Gombakni akak dah tengok
ramai ahli keluarga yang dulu gemuk dah kurus....
Yang akakni dari kurus dulu dah gemuk... isyh tak patut-tak patut....
Haziq, Nabil, Mira dan Atie adalah contohnya...
Akak patut berfikiran positif, jadikan mereka sebagai pemangkin semangat....

Kita main bunga api yeeee ha!!! best sesangat...
Tengok Azaliatu dah berpeluh-peluh....
Muka dua orang budak yang sangat puas hati...
dapat makan dan dapat main bunga api....

12 comments:

  1. amboi..unik namanya yer..first time SA dengar...

    ReplyDelete
  2. hepi besday Miqtha..
    moga menjadi anak yang soleh...
    betullah sedap namanya..

    ReplyDelete
  3. bestnya miqhta . happy b'day to you. comel kan budak ni.

    dapat kek SR. kek SR memang marveles

    ReplyDelete
  4. happy befday miqhta, semoga menjadi anak yg baik.. comel je.sejuk hati tgk.lilin pun nak dicucuk kat cupcake yer

    ReplyDelete
  5. Belum masuk ramadhan dah ada bunga api dijual ke? Payah nak jumpa tu...

    ReplyDelete
  6. Hepi besday dear...Comeynya besday boy

    ReplyDelete
  7. happy birthday miqtha!! semoga jadi anak solehah dan berjaya dunia akhirat

    ReplyDelete
  8. amboi siap main bunga apai lagi....
    neway happy birthday miqtha...semoga menjadi anak yang taat pada orang tua dan agama. Aminnn...happy birthday in advance jugak utk Atiqah juga...

    ReplyDelete
  9. Sedap nama Miqtha, semanis tuannya ;D

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang