Nuffnang saya

Followers

Friday, April 26, 2013

Mummy's Party Shop @ Paradigm Mall

Untuk yang tercari-cari kedai untuk parti disinilah tempatnyer...
Nampak macam banyak barang tapi akak taklah tengok sangat..
Hargapun akak tak survey... tapi barang dia nampak menarik...
Kagum dengan bisnes macamni....
Kedainya comeljer ok!!!
Bajuni macam boleh buat sewa kot!!...
akak nak tanya tapi tak nampak orang menjaganya...
 
KESIMPULAN ::::: Paradigm Mallni memang menarik pada mata akak...


16 comments:

  1. kedai ni jual barang kanak kanak saja ker ..comel comel jer brang dalam dia..

    ReplyDelete
  2. menarik jugak tu, saya suka belek2 baarang kat kedai macam ni :)

    ReplyDelete
  3. wah, macam best jerk. tapi jauh la plak...

    ReplyDelete
  4. saya pun rasa menarik selesa n all in one lahhhh

    ReplyDelete
  5. Owh..kt paradigm ye kak :)) nmpk mcm agak priceykan..

    ReplyDelete
  6. rambang mata laa kalau singgah ctu

    ReplyDelete
  7. Salam Cho Zila...mmg syokdpt cuci2 mata kat sini..

    ReplyDelete
  8. shop ni kiranya mmg sesuai utk mummy mummy ber parti heeee

    ReplyDelete
  9. saya belum pernah masuk Paradigm Mall lagi

    ReplyDelete
  10. menarik tempat tu...mungkin utk disewa kut..... sekrgkan ramai yg suka buat party.....

    ReplyDelete
  11. Memang nampak menarik la kedai tu

    ReplyDelete
  12. Wah nampaknya PM ni kena bayar royalti kat CZ....gigih mempromote dari hari tu haha

    ReplyDelete
  13. Maaf, kedai ni dah tutup di paradigm, tapi siapa yang berminat boleh ke Cittamall. Mummys Party Shop ada outlet disana. Dan HQ di Bukit Jelutong Shah Alam. TQ

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang