Nuffnang saya

Followers

Monday, April 1, 2013

Dataran Masjid Putrajaya

Sambungan dari cerita di Alamanda, Putrajaya
Singgahpun sebab nak ambil gambar di situ...
Padahal waktu dah suntuk nak masuk maghrib...
Jadi bergambar dengan lajunya...
Lagipun dik Ya dah mula meragam letih kot!!!
Dari pagi ada sukan, ronda Alamanda dan nak singgah sini lagi...
Muka Azalia dah tak berapa nak senyum..... 
Lain kali kita datang waktu malam.. cam syiokjer nak bersantai... 
Ramai gak orang berniaga... bolehker berniaga kat sini... 
Alamak gambar tak berapa nak elok...
Selamat Tinggal nanti kita santai di sini lagi.... kalau di izinkan...

14 comments:

  1. bestbnyer..santai2 ilang stress best kan..

    ReplyDelete
  2. hakak.. semalam nani kat putrajaya gak.. santai di taman botani.. :)

    ReplyDelete
  3. Santai2 during school olidayyy. Hehe

    ReplyDelete
  4. petang2 jenjalan camni memang best...

    ReplyDelete
  5. wahh bla prgi ni..tdk lh jmpa..hihi

    ReplyDelete
  6. seronok jenjalan sini, mmg selalu ramai org. da lama x pegi sini :)

    ReplyDelete
  7. mmg cantik pemandangan kt msjd putrajaya ni kan..ptt ler ramai org suka photoshoot wedding kt cni =)

    ReplyDelete
  8. memang syok dapat lepak kat sana.. nak2 lagi waktu mlm.. kemudahan pon lengkap kan~

    ReplyDelete
  9. rindulah nak jejak kaki kat sini... lama dah tak pi...

    ReplyDelete
  10. salam,k'zila..dh lama jgk tak jln2 kt putrajaya :(

    ReplyDelete
  11. meriah kat dataran tu.......baru minggu lepas remy lalu kat dataran tu......

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang