Nuffnang saya

Followers

Tuesday, April 9, 2013

Majalah Kuntum ada gambar Atikah

Lama dah ceritanya... tengok majalahni dah uzur maalumler
dah usung sana sini nak tunjuk kat kawan-kawan...
Elok gak kita tayang kat blog ibuni walaupun tak nampak muka Atikah sangat...
Jadilah sebagai kenangankan...

Majalah Kuntumni rasanya dah lama gakkan..
Rasanya zaman adik-adik akak dah adapun...
Isi kandungan dia pun boleh tahan bermanfaat
Harga juga kira murah juga....
Kelas 1 Intan bersama maskot Kuntum...
Atikah yang belakang kiri sekali.... paling besarkan...
Info pasal sekolah Atikah...
Ini juga gambar kawan-kawan sekolah Atikah... 
 Guru SK Seksyen 1 Bandar Kinrara...

23 comments:

  1. Wahhh glemer la masuk majalah..heheee

    ReplyDelete
  2. Femeslah sekolah masuk dlm majalah..

    ReplyDelete
  3. Zila, kena laminate bagi tak rosak. Buat kenangan bila dia dah besar..

    ReplyDelete
  4. ha'ah la kak. kena laminate ni. bole jadi kenang2an. teringat masa sekolah rendah dulu, ada 3-4 kali jugak masuk paper utk aktiviti sukan netball :)

    ReplyDelete
  5. wah... seronoknya Atikah..

    ReplyDelete
  6. jelas gambar atikah kelihatan di situ...

    ReplyDelete
  7. waaa dulu kita sekolah rendah pon baca kuntum hikhik

    tak snagka ada lg :D

    ReplyDelete
  8. kena simpan tuh.. dah besar2 nanti leh dia tengok balik~

    ReplyDelete
  9. memang nostalgik betul majalah ni..ada lagi rupanya. simpan framekan ke kak cho

    ReplyDelete
  10. mmg kene simpan majalah tuh, atikah besar kang blh dia tgk...kenangan tuh... aah la kak, atikah paling tinggi dr yg lain2...

    ReplyDelete
  11. Fuhhh..glamour yer..minta sign autograph..hihi

    ReplyDelete
  12. Mmg lama dah majalah nie..sampai skrg masih aktif lagi yer..

    Wahh glamer laa Atikeh masuk majalah walaupun majalah kuntum kan.. :)

    ReplyDelete
  13. hehe..ada lagi majalan ni rupanya.dulu adik bongsu nik ada beli.siap hantar ga,bar untuk letak kat sesi berkenalan tu.heehe

    ReplyDelete
  14. Laa kak atikah penah masuk majalah? Amboi kecik2 dah kuar majalah hah heheheeh glemer2!

    Lieya ni pun jenis anta gambar kat majalah kak...heheheh

    ReplyDelete
  15. Mesti simpan wat kenangan besar nanti ni
    rasanya kumtum ni majalah lama dah kan, sesuai ank2 baca

    ReplyDelete
  16. wah glemer ....nnti ambil keratan majalah tu n limanite utk disimpan...akak slalu buat mcm tu bila ada gmbar2 anak2 kluar paper..setakat ni dh ada 12 keping dlm koleksi kami.....

    ReplyDelete
  17. sekali sekala masuk majalah mmg syok kan... teruja gitu!

    ReplyDelete
  18. wah best la masuk majalah lagi..:)

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang