Nuffnang saya

Followers

Monday, April 8, 2013

Barbeque Oh Yeah!

Makan-makan lagi...
Dah lama tak berkumpul ramai-ramai jadi marilah meriahkan rumah nenek...

(jemputan dari Wanie di facebook!)

Macam tak percaya akak tak bawak kamera malamtu...
Mungkin rasa tidak puas hati tak dapat pergi ke
Wet WorldWater Park pagitu buatkan akak rasa malas semacam.
Lepastu rasa sangat rugi sesangat dan menyesal..
Majlis BBQni best ooooo, makanan sangat sedap...
Yang penting dapat sembang-sembang sambil makan-makan....
Jom tengok gambar dari kamera sepupu suami akak...
Individu yang bertungkus lumus malamtu...
Memang sangat gigih merekani....
Amboi tersenyum cik Wani... 
Pilih jangan tak pilihkan... 
Nasi goreng yang sedap...
Sup cendawanpun sedap, udang butterpun sedap, mashed potatopun sedap,
salad sayur dan buah-buahanpun yummy,
sekali coleslow lambat keluar punya banyak sampai
terlupa nak keluarkan...
yang penting semua yang dibakar malamtu pun sedap.... 
Memang tak berhenti makanlah malamtu...
Rajin-rajinlah buat lagi... auw!! tak malu
 

21 comments:

  1. terasa nak berBBQ tetiba. heee

    ReplyDelete
  2. waahhh seronok...

    alamak..terasa lapar plak dah,..huhu

    ReplyDelete
  3. wahhbestnye..
    da la sedap..meriah lagi..mmg bertambah selera.. =)

    ReplyDelete
  4. happening.dah lama tak bbq ngan sedara mara camni

    ReplyDelete
  5. Bukan sedap aje Zila tapi seronok dan meriah sungguh bila buat sesekali macam ini.

    ReplyDelete
  6. bestnya...sambil makan sambil sembang..memang besh

    ReplyDelete
  7. meriahnya.......
    best lah camni...
    BBQ & makan ramai2...
    memang happening...

    ReplyDelete
  8. sdpnyer kak..nurulkan mmg suka sangat kalau satu family berkumpul n kita buat bbq nie..syok dapat makan sambil2 berbual2..hehe

    ReplyDelete
  9. waaa... bestnyer..
    kalo saya lg x abes tak balik malam tu..
    hahahah

    ReplyDelete
  10. BBQ time mmg best... wat lagi2 ramai2 skali.. fuhhh.. best meriahhh!!!

    ReplyDelete
  11. kecur air liur tengok makan sesedap tuh.. huhuhuhu

    ReplyDelete
  12. bestnyer bbq..... lama x buat...

    ReplyDelete
  13. bbq tak pernah buat lagi..teringin nak buat..ikan bakar tu plg tak menahan haha..cicah air asam..perghhh

    ReplyDelete
  14. bila dah kumpul ramai2, apa lagi kita patut buat selain borak2...makannnnnnnnnnnnnnn...hahahaha...best kan

    ReplyDelete
  15. acara yang SA suka..dah lama x buat...

    ReplyDelete
  16. wow.. bersusun makananya. suka bbq

    ReplyDelete
  17. wah sedap-sedap nya menu yang ada....sukaaaaaaa sangatttt...

    ReplyDelete
  18. bestnya bbq!!! selalu teman bbq setaun sekali jek...mkn mmg tak ingat le kan!!!

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang