Nuffnang saya

Followers

Wednesday, April 3, 2013

Parlimen dibubarkan

Setelah sekian lama akhirnya Perdana Menteri kita
Dato' Sri Haji Mohammad Najib bin Tun Haji Abdul Razak
telah mengumumkan Parlimen dibubarkan..
Bermakna kita rakyat Malaysia dah nak raya lagi....
Pangkah jangan tak pangkah...
Ini tanggung jawab kita...

Pasaran saham memberikan reaksi terlebih dahulu sebelum pengumuman....
Pasaran hadapan FKLI turun mendadak...
buat gelabah semua orang....

17 comments:

  1. Sudah bubar juaaaaa....thanks kak update sbb lieya bukan leh tgk tv ke ape...heheeheheh

    So mari2 pakat mengundiii

    ReplyDelete
  2. perang bendera akan bermula.. hehehe..
    meriah~

    ReplyDelete
  3. bubar jugak akhirnya... perang bendera dh lama start. ni perang mulut pulak.. mcm sedih je muka tok jib kan...

    ReplyDelete
  4. Dah bubar juga,slmt memangkah nanti.

    ReplyDelete
  5. tak layak lagi ena nak mngundi... weeeeee

    ReplyDelete
  6. Mari lah mari...kita mengundi..la la la...;)

    ReplyDelete
  7. Kena bubar juga sebab bulan April ni banyak negeri yg akan terbubar sendiri apabila sampai tempoh... Jom tunai kan hak kita :D

    ReplyDelete
  8. Undi...jgn tak undi.

    Acaner nak beli saham ni kak ☺☺

    ReplyDelete
  9. teruja tunggu nak mengundi lagi ni hehehe

    ReplyDelete
  10. hehehe.akhirnya kan...
    pertama kali nk memangkah ni hehehee!!!

    ReplyDelete
  11. dah tak sabar nak mengundi ni hehe

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang