Nuffnang saya

Followers

Friday, April 19, 2013

Yeah hari jumaah!!! JCO Donuts & Cafe IOI Mall

Harini ada kerja yang perlu diselesaikan...
Tapi seronok sebab hari ini hari jumaat...
Berbahagia sebab esok cuti....
Walaupun takder rancangan ke mana-mana tetap gembira.... 
Layan makan benda manisni.... 
JCO Donuts & Coffee IOI Mall
Tak reti duduk  elok-elok..

Ibu ngan ayahni sembang kat rumahpun boleh, baik tidur...

Anak ibu  boleh tidur kat sini.. sabojerler...

UPDATE ::: Kedai Donut J.Co di IOI MALL ni dah TUTUP....

20 comments:

  1. hhehe..sempattt jugak tu. dah ngantuk sgt la tu

    ReplyDelete
  2. Letih dan boring agaknya sampai tertido.

    ReplyDelete
  3. betui2...walau tk plan g mn2..tp sonok je sbb cuti..bleh spend together ngan family...

    ReplyDelete
  4. suke kan hr jumaat..tp kejap je pastu dah isnin heee =P

    ReplyDelete
  5. hehehehe.. sampai tertido haaa.. ngantuk sangat ler tuh~

    ReplyDelete
  6. hehehe....ksian dia..ngantuk sgtlah tu..

    ReplyDelete
  7. perut dah kenyang...
    terus tertidor lah tu...
    penat pun iye kot...hehehehehe

    ReplyDelete
  8. salam jumaat kak..


    amboi, kenyang perut, hati pun senang so nak tidur pun tenang.. hahaha

    ReplyDelete
  9. selamat beristirehat di hujung mgu :)

    ReplyDelete
  10. as salam kak..
    hehe..ngantok bebenor la tu yer, kat tempat org ramai pun bole tido dia..
    selamat berhjg mgu..

    ReplyDelete
  11. as salam kak..
    hehe..ngantok bebenor la tu yer, kat tempat org ramai pun bole tido dia..
    selamat berhjg mgu..

    ReplyDelete
  12. Salam jumaat. Jco donut best dr dunkin kan. Hehe

    ReplyDelete
  13. memula ceria lepas tu lentok ...penat sangat...nak2 lepas makan ngantuk

    ReplyDelete
  14. mesti dah kenyang ngan boring tu...samapi tertido.....

    ReplyDelete
  15. eh eh...jumaat mlm lepas kite ke sana juga...hehe

    ReplyDelete
  16. jangankan waktu kerja , dah jadi housewife ni pun suka kalu dah sampai hari jumaat hehe....boleh mengukur jalan!

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang