Nuffnang saya

Followers

Wednesday, February 6, 2013

Wordless Wednesday ~ 06022013 (2)

Hati akak masih tertinggal di kampung
Bapak akak kena ke klinik
dua kali sehari untuk cuci luka..
 
Layan gambar masa balik kampung.
Singgah sebentar di Kellie's Castle atas permintaan Atikah dan Azalia..
Senyumlah wahai Azalia... 

17 comments:

  1. Teringin nak singgah Kellie's Castle ni...nak buat sesi fotografi

    ReplyDelete
  2. manis senyuman anak dara ni..pandai shoot tgh2 bulatan tu..hehe;)

    ReplyDelete
  3. comel anak dare akak nie...ye laa ikut omaknye kan heheehe

    dulu anta adik kat uitm seri iskandar lalu gak depan kellie castle ni kak...tapi cam seram2 nak pi tgk2 heheheeh dasar penakot!

    ReplyDelete
  4. cantekkkk.. pandai akak snap gambar..:)

    ReplyDelete
  5. senyum :D azalia

    mg bapa cpt sembuh yer

    ReplyDelete
  6. Rajin laki ko nk menyinggah mana2 on d way balik kan? hubby aku??? king salam... STARIGHT TO THE POINT. Hihihi

    ReplyDelete
  7. ha.. puan nur, lupa nak tulis aku balik haritu ngan anak2jer.. suami tak ikut beb...

    ReplyDelete
  8. Badan disinikan CZ...tapi jiwa masih dikampung mengingatkan ayah yg sakit...tak pe sekurang kurangnya...dah mengambil giliran menjagakan

    ReplyDelete
  9. rindu nak pi kelly castle.... rasanya dah dua tahun tak singgah...... sekarang dah ada tembok ye...tepisungai tu.....

    ReplyDelete
  10. cantik gmbar ni. haritu pegi tak perasan view dari sini. comel! =)

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang