Nuffnang saya

Followers

Wednesday, February 27, 2013

Wordless Wednesday ~ 27/02/2012(2)

Gambar tanpa motif...
hanya nak bagi tahu yang depan rumah akak ada
taman permainan juga tempat main futsal.
Meriah sesangat dengan budak-budak main futsal dan badminton..
Mat Indon dan Myanmarpun ramai juga...
kadang-kadang dah jadi macam tempat pertemuan diaorang pulak...
Kelas gaya dik Ya....
Yang ni tak tau gaya apa... 

19 comments:

  1. Yang kedua tu gaya excited . Hihi ★

    ReplyDelete
  2. tu gaya menahan nak tekucil ke hapa tu hahahahaha.. ada² jer...

    ReplyDelete
  3. Best juga depan rumah lapang macam tu...rasa luas

    ReplyDelete
  4. Meriah laa kalau gitu.. ramai org kan..tak de laa sunyi.. :)

    ReplyDelete
  5. mat indon dan myanmar?

    jaga kak, jgn kasi anak2 keluar tanpa pengetahuan...

    ReplyDelete
  6. samalah kat rumah Nur..
    mat bangla setiap minggu main bolasepak..
    buat macam negara sendiri...

    ReplyDelete
  7. umah nik dekat gak ngan taman.tapi sunyi jea.budak2 suka main depan umah jea.

    ReplyDelete
  8. Atikah buat aksi bersedia untuk melompat...

    ReplyDelete
  9. mesti meriah depan rumah setiap hari......

    ReplyDelete
  10. Hehehe..chumel...penuh gaya mimik muka...

    ReplyDelete
  11. tak namapak sgtla backgroundnya kak...tp anank2 dara akak mmg manis :)

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang