Nuffnang saya

Followers

Saturday, February 23, 2013

De Palma Jalan Ampang

Harini  dan esok akak di sini...
De Palma Jalan Ampang ada kursus...
Menambahkan ilmu...
Jadi anak-anakku duduklah rumah takder xtvt jalan-jalan...
Gambar : Google

16 comments:

  1. hari sabtu pun ada kursus, rajin tu..
    selamat dan jangan tidur masa dengar kursus tu ye...hiihi, tu saya lah.. kalau dlm kursus selalu mata nak tutup aje.

    ReplyDelete
  2. hmm seronok orang bekerja ni...kursusu sana sini,sambil berkursus sambil berjalan...tumpang seronok je lah saya ye..

    ReplyDelete
  3. Tahun lepas pernah hitea kat situ. Makanan xbest :(

    ReplyDelete
  4. selamat berkursus..mg bertambah ilmu

    ReplyDelete
  5. selamat berkursus..
    akk sekarang dah x merasa lg..klu dulu masa keje wajib setahun plg krg 3-4x kene g kursus ..

    ReplyDelete
  6. selamat berkursus...saya dah lame tak de kursus..hehhehe

    ReplyDelete
  7. sian ank2 dok rumah je. hehe.

    selamat tambah ilmu kak :)

    ReplyDelete
  8. jge diri ye kak.. mesti anak2 rindu gila kat akk.... ena kecil2 dlu, kalau mak ena pergi kursus, yaAllah, rindu yg amat!!!!

    ReplyDelete
  9. kalau berkesempatan ke kl, saya suka ke hotel berkonsepkan syariah ini. berkumandng azan bila tiba waktu solat. pernah solat terawih berimamkan Imam Mekah juga tahun lalu di suraunya..:D))

    ReplyDelete
  10. bosan lah anak2 akak nnti sbb xboleh nk spend time dengan akak..hehe

    ReplyDelete
  11. akak kursus masa weekend la ni ye. tapi de palma memang selalu org amik tempat kursus

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang