Nuffnang saya

Followers

Wednesday, February 13, 2013

OSK Kajang terbakar

Entry sebelum ini akak ada cerita pasal OSK Kajang terbakar.
Khabarnya angkara mercun, tapi ini cakap-cakap orang..
Punca sebenar belum dikhabarkan secara rasmi...
Lupa nak bagitau kejadian berlaku pada malam CNY..
Gambar di bawah di ambil oleh Hisham yang kebetulan lalu pagi tadi..
Beginilah keadaannya....

21 comments:

  1. Ada kemalangan jiwa tak? Tak baca paper pun...

    ReplyDelete
  2. assalam cho zila..berhampiran metro kajang ke ni

    ReplyDelete
  3. masyaAllah, hope tak ada kemalangan maut berlaku... bhy lah main mercun, kalau betul la an... ena smpai sekarang fobia main mercun bila dengar mcm2 cerita.. hurmmm

    ReplyDelete
  4. tk perasan plak ade kebakaran kt area ni.

    ReplyDelete
  5. kalau mlm CNY, maknyenye xde org la kan kak...syukur xde perkara yg buruk jd..

    ReplyDelete
  6. nasib baik yg sebelah-sebelah x terbakar juga kan?

    ReplyDelete
  7. dah lama tak bace akhbar...
    tak tahu langsung perkembangan semasa...

    nasib baik tak merebak ke sebelah

    ReplyDelete
  8. hrp xde kmlgn jiwa yg blak..sbb mercun ka..?urm..tlbh mercun kot..huuu

    ReplyDelete
  9. Truk juga tu..tgk cermin habis terbarai...

    Psss....salam perkenalan...itu la, cikgu xmnta jsa dibalas, tpi bila org ckp cikgu kerja senang, kesian juga....rietta sndiri pown cemburu dorg blk skulah jam 1.30, rietta jam 5 bru pulang....dorg cuti hjg thn lebih sebulan, rietta harapkan menghabiskan cuti tahunan jerr la.....tapi kita xtahu bebanan kerja dorg yg sebenar....moga ada yg mendengar luahan hati dorg....

    ReplyDelete
  10. moga xde kemalangan nyawa....

    ReplyDelete
  11. Nasib baik tak merebak ke sebelah bangunan..

    ReplyDelete
  12. baru je lepas dengar ceramah kesedaran mengenai kebakaran...:)

    ReplyDelete
  13. mcm mn boleh terbakar..ada org tak masa tue

    ReplyDelete
  14. Beb, aku ader tgk video... mmg MARAk gakkk api dr lot sblh tu! Dieorg ckp.. PUNCA dr TANGLUNG! ntah lerr... Yg ptg, tiada kemalangan JIWA kan? Alhamdulillah...

    ReplyDelete
  15. mujur jugak tak terbakar sederet kedai tu kan..

    ReplyDelete
  16. nasib la xmerebak kan kalau merebak teruk jg tu

    ReplyDelete
  17. Owh baru tau..emm...alahai,kalu sah dari mercun,agak malang gakslah kan,sbb seronok nak menyambut cny jadi tragedi laks..

    ReplyDelete
  18. Owhhh kenapa ye terbakar?
    Litar pintas ke?

    ReplyDelete
  19. bahana mercun kalau tak dipantau.....

    ReplyDelete
  20. Owh...mgkin betulla kot gara2 mercun:(

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang