Nuffnang saya

Followers

Friday, February 1, 2013

Susun jadual

KeLaM KaBuT.....
Tidak Teratur, itulah yang akak boleh rumuskan selepas sebulan Atikah bersekolah.
Akak kena susun jadual harian .. susun jadual Cho Zila..
 
Yang paling tidak bagus ialah akak belum lagi memulakan xtvt bersenam.
Disebabkan sekarang akak kena sediakan makanan sebelum pergi kerja maka
diisytiharkan yang jogging diwaktu pagi memang tak mampu..
Oleh itu kuatkan semangat wahai Cho Zila jogginglah diwaktu petang.
Kembalilah pergi beraerobik mungkin di waktu malam..
 
Susun jadual.. semua orangpun ada 24 jam.
Kenapa orang lain boleh tapi kita tak boleh....
Oleh itu akak telah aturkan jadual harian akak...
Harap janganlah jadual tinggal jadual sahaja....
Hidup harus lebih teratur....
Dah lama tak beriadah begini
Kena usahakan untuk tidak berlengah..
masa sekarang pantas berlari...  
 

19 comments:

  1. moga akak dapat mengikut jadual dgn baik..

    ReplyDelete
  2. Kakak memang tak ada jadual Zila tapi macam dah tersusun cuma yg sedihnya joging tu tak ada dlm senarai...

    ReplyDelete
  3. Kita memang kena susun jadual kak, saya punya jadual memang dalam otak je, hehe. Tapi cam kak zakie gak takde jogging dalam list, tu ingat pas bersalin nak masuk kelas aerobik la...

    ReplyDelete
  4. sy xde jadual...buat yg mana rasa rajin nak buat...hehe...

    ReplyDelete
  5. bagus akak..nens masih hentam kromok lagi..xde jadual..anak sekolah nnt br la buat jadual kot..hehe

    ReplyDelete
  6. saya pun dah lama tak jogging..huhu
    pasni plan stp sunday wajib jogging pagi atau pun klu tak sempat ptg main badminton dgn papa kyra =) =D

    ReplyDelete
  7. bagusnya. nak bersenam ni kena disiplin kan. mcm nik ni mmg tak la.hehe

    ReplyDelete
  8. betul tu, kita semua ada 24jam...org yg berjaya ialah org yg pandai urus tadbir masanya..;)

    ReplyDelete
  9. susah jgk ek bila dah kelam kabut macam tu..kena pndai bahagikan masa la..hihi

    ReplyDelete
  10. buat cho jgn tak buat,akak lglah tak penah ada jadual he he jogging entah bila?

    ReplyDelete
  11. chayok2 akak...pasti bole...at least 3x seminggu pon jadi..ingat matlamat asal..

    ReplyDelete
  12. semoga Allah permudahkan urusan kehidupan akk.. ena pun sekarang rasa tak terurus sedikit.. huuuu

    ReplyDelete
  13. ehh,saya pun lama dah x jogging ni..
    badan pun dah berlomak2 ni..
    takpe kak,pelan2 kayuh..
    insyaallah, harap2 pasni ok lah tu..hehe

    ReplyDelete
  14. bagusnya akak...siap de jadual bagai...sgt bagus ukt didik diri berdisiplin

    ReplyDelete
  15. aduuuhaaiii...k'zila..sy ni gamaknya dh brbelas tahun xexercise :(

    ReplyDelete
  16. ada jadual hidup harian lebih teratur kan..

    ReplyDelete
  17. jadual ni boleh buat hidup kita eratur kan

    ReplyDelete
  18. kena buat betul2 kak jadual tu...... susah jugak nak bahagikan masa tu... mana nak jaga anak...buat kerja rumah...hapdt blog..... melawat blog remy.... semua kena teratur kak...he3

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang