Nuffnang saya

Followers

Friday, February 8, 2013

Semangat nak bercuti

Walaupun tiada aktiviti yang dirancang tetap bersemangat nak cuti.
Badanni nak sangat berehat....
Selamat bercuti panjang kepada semua kawan-kawan maya akak...
Kalau dah bercutitu pahamlah tak merondalah kat blog kawan-kawan...
SELAMAT BERCUTI SEMUA...
Sori cepat sangat ucap selamat bercuti..
takut tak sempat nak wish petang nanti...
akak dua tiga harini memang sibuk sikit..
Staf yang jaga futures sorang lagi dah cuti CNY..
Malah nak meronda blog kawan-kawan dua tiga harini macam tak sempat..
Insyaallah lepas raya cina nanti akak aktifkan diri balik...
Nak berehat gini... layan laptop.. layan lagu... bolehker???

16 comments:

  1. lieya pun sonok kak sebab nak cuti panjang heheheh tapi lieya tak balik kampung so dok jalan2 kl jek la..ukur soping mall heheheheh

    selamat bercuti buat akak..rehat sepuas-puasnye kak....take care okey...

    ReplyDelete
  2. selamat bercuti jugak buat akak dan anak2. best la dpt jln2 kt KL je, confirm jalan x jammed. hehehe. saya balik melaka esok

    ReplyDelete
  3. memang tak sabar Nur nak cuti ni...
    lepas ni tak ada cuti panjang gini...
    selamat bercuti.....

    ReplyDelete
  4. boleh jer tu kak...selamat bercuti panjang

    ReplyDelete
  5. selamat bercuti juga kak.. ena cuti sampai selasa je.. huuuuuuuuuuu.....

    ReplyDelete
  6. hari2 bekeje pun badan penat juga... bagus juga kalau dpt cuti panjang sikit...

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang