Nuffnang saya

Followers

Wednesday, February 6, 2013

CSI 13 malam ini

Tak sabar nak tunggu malam ini ada CSI siri yang ke 13...
CSI mana-manapun akak suka...
Terfikir gak akakni suka sangat cerita penyiasatan cam gini..
Teringat masa kecik dulu kumpul duit nak beli novel Enid Blyton dan Nancy Drew...
Sekarangni anak-anak akak seronoklah sebab ibu dia rela hati belikan novel untuk diaorang..
Teringat masa akak kena tahan wad mengandungkan Azalia dulu,
ala akakkan ada uri di bawah masa mengandung..
Tujuan diwadkanpun suruh berehatkan...
Tapi sebab CSI akak sanggup curi-curi tengok....
Ha.. ha.. maafkan akak wahai nurse...


15 comments:

  1. falsya dh lama sgt3 xtgk CSI nie..hehe

    ReplyDelete
  2. I pun minat jugaks tapi now dh takde masa `lapang' ler beb! huhu

    Aku suke CSI Miami jerrr sbb H. HaHaHa

    ReplyDelete
  3. xpernah tgk la cerita nie.....

    ReplyDelete
  4. lya pon minat CSI.. suka tgk teknologi dia org..sgt2 advance..

    ReplyDelete
  5. nik pun suka tgk CSI ni kan.mana CSI pun layan

    ReplyDelete
  6. Jarang tengok CSi ni...tak pernah layan pun...

    ReplyDelete
  7. csi mmg best..sy pon kadang2 suka jgk layan cite2 penyiasatan macam nie..best, saspen gitu..hihi

    ReplyDelete
  8. csi mmg best..sy pon kadang2 suka jgk layan cite2 penyiasatan macam nie..best, saspen gitu..hihi

    ReplyDelete
  9. ena minat sungguh cerita csi ni.. tmbah2 csi miami... tapi bila dah jarang tengok TV, terus miss cerita ni.. huuuu

    ReplyDelete
  10. CSI... memang remy selalu layan...suka tgk bagaimana depa selesaikan jenayah tu.....

    ReplyDelete
  11. mmg zila ni peminat tegar nampaknya.... dah sakit pun masih lagi nak tengok csi ni.....saya kalau tgk, tak tengok pun tak pe... tapi kalau masa bujang dulu, mmg suka juga csi ni, mmg banyak tonton....

    ReplyDelete
  12. Rancangan kegemaran saya ni kak. Tapi selalu terlepas.

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang