Nuffnang saya

Followers

Saturday, February 2, 2013

Naman Choi Chiwit

Minyak urut kegemaran keluarga akak
Naman Choi Chiwit (NCC), kita panggil minyak chiwit...
Kalau sakit perut minyaknilah akak cari..
Kegemaran keluarga akak dari opah sampailer kini kepada cicit dia...
Suami akakpun tau dah tak payah beli minyak urut yang lain,
mesti tak 'rasi' punya.. bini akuni  nak minyak chiwitjer...  
Tapi sejak kes Azalia sakit perut sampai masuk wad,
kebetulan NCCni takder dalam simpanan.
Mama yang jaga Azaliatu pula peminat setia minyak Herbanika Nona Roguy..
Sebab bau minyak herbanikani akak suka
sekarang minyak NCC dan minyak Herbanika NR mesti ada dalam simpanan..
Tapi dari segi harga minyak Herbanika NR boleh tahan gak yerk mahalnya....


15 comments:

  1. kat rumah ena ni, tak ada minyak yg specifik.. balun je, janji sakit2 boleh pulih.. hehehe

    ReplyDelete
  2. saya dok kedah pun tak pernah guna minyak nawit tu..
    siam mari ke zila, nama pun ada iras....

    ReplyDelete
  3. Minyak ciwit? RM10... heheh tak pernah jumpa kat mana-mana pun.

    Saya suka guna Losyen Gamat berangin yang dari Langkawi punya tu.

    ReplyDelete
  4. assalam zila..acik tak pernah jumpa pulak minyak ni..beli kat mana zila..acik dulu minya mustajab dan herbanika NR juga..lepas tu sejak ada minyak anugerah danmintak gamat emas sudah tukar la zila..Gamat emas tu cepat lega..kalau perut rasa tak selesa..cepat eloknya

    ReplyDelete
  5. Minyak herbanika NR pun bgus..mase dlm pantang saye pakai tu je..

    ReplyDelete
  6. k'zila..blm pernah sy jumpa myk ni..mesti elokkn klau dh generasi after generasi yg pkai :) klau family sy plak dolu2 suka pkai myk afiat..tp la ni pkai krim but2 HPA :))

    ReplyDelete
  7. belum pernah jumpa minyak ni..kat rumah pun ada simpan banyak minyak

    ReplyDelete
  8. tak pernah lagi guna minyak ni.selalu masa kecik kalau sakit perut ayah letak minyak mustika yg botol warna hijau.kat kelantan glamer kot minyak tu..hehe

    ReplyDelete
  9. herbanika mmg mahai tapi mmg besh kan?nie minyak apa kak?tak pernah lak dengar

    ReplyDelete
  10. oh... tak pernah dengar minyak ni... Tapi minyak Nona Rogay tu mmg okje pernah guna kalau batuk ke sakit perut cuma sekarang je tak lagi sebab nak mencarinya payah... dulu dlm RM28 kan

    ReplyDelete
  11. aman jiwa sentosa.... memang berkesan...he3

    ReplyDelete
  12. minyak ni saya dah guna lama selama umur saya 42 tahun. Dulu nenek saya beli buat meniaga di Sauk (kalau tak silap) Perak. Minyak ni boleh dimakan kalau sakit perut dan selamat. Lama betul minyak ni. Dah turun temurun.

    ReplyDelete
  13. Maaf, tumpang lalu. Kami adalah pengedar berdaftar Minyak Naman Choi Chiwit bagi kawasan Manjung dan Perak Tengah. Bagi tempahan dari kawasan luar Manjung dan Perak Tengah juga diterima dan boleh dikurier ke alamat anda. Lawati page Facebook kami : Minyak Naman Choi Chiwit atau hubungi terus 019.570.7292 (En. Hakim)

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang