Nuffnang saya

Followers

Tuesday, January 15, 2013

Muhammad Rizq Nazran

Ingin memperkenalkan anak saudara terbaru akak Muhammad Rizq Nazran.
Muhammad ~ The name of the Prophet
Rizq ~ Rezeki
Nazran ~ Persembahan untuk Allah
Sedap makna namanyakan... semoga dipermudahkan kehidupannya nanti...
Akak balik kampung haritu untuk majlis aqiqah budak comelni ler...
Tak buatpun majlis "naik buaian" atau cukur jambul...
cuma kenduri doa selamat sahaja...
Tu dia si comel tidur di atas tilam bertekat... kebanggaan orang Perak...
Macam dah besarler sangatkan....
Baru sebulan tak tengok dah nampak berisi muka dia...
Semoga Rizq Nazran akan menjadi anak yang taat kepada perintah Allah...
menjadi anak yang baik untuk ibu dan ayah...
Berjaya dunia dan akhirat...
Amin.. Amin.. Ya Rabbal Alamin...  

35 comments:

  1. sedapnya nama baby rizq ni..comel nyaaaa baby

    ReplyDelete
  2. heheheh ..mai pinjam sini ....
    Baby cepat benar berubahnya ..

    ReplyDelete
  3. comel momel..nama pun sedap..paling penting maksud yg baik.. =)

    ReplyDelete
  4. assalam zila..comel baby dengan nama dan makna yang sedap

    ReplyDelete
  5. Tilam bertekad tu sewa ke apa kak? Atau memang family punya? Cantik la.

    Amboi Rizq dah pakai baju kemeja dgn jeans. Mcm budak besar dah gayanya.

    ReplyDelete
  6. alahaiii comelnya dia ngan kemeja n jeans tu...hehehehe

    ReplyDelete
  7. Comelnya:) Walau masih kecik tapi bila pakai kemeja nampak lebih dari usia sebenar kan..

    ReplyDelete
  8. baru sebulan??? tembamnyaaaaa macam dah byk bulan.. lama dah tak dukung baby, anak2 buah ena sekarang mana nak didukung.. urghhhhh =.=

    ReplyDelete
  9. Oooo...cantik jugak tilam bertekat tu kan....ada jual tak?

    ReplyDelete
  10. comelll nya dia...
    moga membesar dgn sihat dan menjadi anak yg soleh...amin! ;)

    ReplyDelete
  11. comey nye dia.. geram la tgk .. rasa nk cubit ppipi dia :)

    ReplyDelete
  12. sebulan? mcm dah berbulan..comel sgt dak ni.

    ReplyDelete
  13. comel dan cantik nama dan maksudnya... semoga membesar menjadi anak yg soleh dan berjaya

    ReplyDelete
  14. semoga menjadi anak yg soleh... amin... comel sungguh baby ni.....

    ReplyDelete
  15. aminnnnnnnnnnnn. sgt2 comel :)

    ReplyDelete
  16. Alahai comelnyerrrr...

    Nama pun sedap ;D

    ReplyDelete
  17. nama sedap secomel orangnye!

    ReplyDelete
  18. alahai comelnyeee ;)
    dah lama x bauu bb ! ;)

    ReplyDelete
  19. comel sangat..rasa lagi nak cepat tambah anak...hehehe

    ReplyDelete
  20. Comelnya adik Rizq,nasib baik Atiqah dan adiknya x minta bb boy.

    ReplyDelete
  21. alololo =) hmm bile nak ade baby ni..

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang