Nuffnang saya

Followers

Monday, January 21, 2013

Tahniah Jozan dan Danainfra dilanjutkan

Akak nak ucapkan tahniah kepada JOZAN yang menjadi juara Maharaja Lawak Mega 2. Memang rezeki diaoranglah dapat duit yang banyak 1/2 juta atau RM500,000.00. Siapa kata pelawak tak boleh kaya!!! Kalau bekerja keras dan buat yang terbaik semuanya akan menjadi kenyataan. Kita juga boleh BERJAYA kalau kita bekerja keras, motivasi untuk diri sendiri di pagi isnin ini...
Semangat Johantu yang akak kagum..
teringat dulu ada sorang budakni asyik MCjer
sakitnya sikit tapi auta jer lebih..
keje tak nak bila bonus kurang marah-marah..
Kalau nak berjaya kena jadi macamni
sakit tapi kerja adalah tanggungjawab... 
Untuk malam Maharaja Lawak Mega 2 sebenarnya akak suka dengan Boboi. Mungkin akak tak tengok sangat Maharaja Lawak yang sebelum ini jadi kalau diberikan pilihan malamtu akak sukakan Boboi terutamanya masa Yuna mencari pengganti tu.. Bukan rezeki Boboikan tapi yang penting akak tahu Afdlin adalah orang yang berusaha keras begitu juga dengan Nabil. Mesti mereka juga berjaya..  

Akak nak mencelah juga yang tarikh tutup Sukuk DanaInfra Nasional telah dilanjutkan kepada 25hb Januari ini. Masih ada masa lagi untuk kita memohonnya..
KUALA LUMPUR, 18 January 2013: DanaInfra Nasional Berhad (DINB), a wholly-owned subsidiary of Minister of Finance, Incorporated will extend the offer period for its Exchange Traded Bonds and Sukuk (ETBS) or DanaInfra Retail Sukuk to another week to close on 25 January 2013.
GAMBAR : Hasil carian Google, ~ Berita Harian ~

13 comments:

  1. saya minat jozan..tp malam tue part muzikal saya suka yang boboi.kelakar abis.tergelak sampai sakit perut.anak saya ammar pandai pulak sebut boboi walhal dia belum pandai cakap.hehehe

    ReplyDelete
  2. Tahniah buat mereka. Tak tgk pon kak.

    ReplyDelete
  3. hahaha... lawak tak henggat!!
    bikin pecah perut.. =)

    ReplyDelete
  4. bertuah kan kak....aissss ni untung jdi retis ni hehehehehe...lagi pun setiap org rezeki lain2 kan...bertuah dieorg....

    ReplyDelete
  5. tahniah buat mereka..dah agak mesti diorg juara..:)

    ReplyDelete
  6. tahniah....suka tengok lawak jozan nie....

    ReplyDelete
  7. rezeki Jozan kali ni
    untung la. dapat setengah juta tu

    ReplyDelete
  8. suka jozan menang, tapi kalau lawak dikira pada malam tu je, suka boboi no 2 sebab best gila 2nd performance dia..

    ReplyDelete
  9. kite mmg suke sgt jozan menang kak...hehe

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang