Followers

Friday, January 11, 2013

Musibah oh Musibah

Besok akak nak balik kampung.. seronok sesangat..
Namun dalam seronoktu akak rasa sangat teruk..
Sangat teruk sebab banyak musibah yang menimpa
sejak akhir-akhir ini...

Entah kenapalah akak selalu melakukan kesilapan
yang kecil tapi nilainya sangat besar...
Musibah oh Musibah pergilah jauh.. jauh..
Permudahkanlah perjalanan hidup ini.. 
Tak sabar nak berkumpul sesama...
Gambar masani Atikah dan Azalia kecik lagi... 
Allahummarabbiyassir walatu'asir...
Gambar ambil dari Google.. Terima kasih

28 comments :

  1. Allah tak berikan apa yg kita mahu, tapi Allah berikan apa yang kita perlu... =)

    ReplyDelete
  2. Semoga Allah permudahkan urusan Lia...

    Selamat balik kg... :D

    ReplyDelete
  3. pasti ada hikmah disebalik semuanya.. berbaik sangkalah zila..
    mudah2an dipermudahkan segalanya

    ReplyDelete
  4. selamat balik kampung...biasalh...kita serba kurang..kadang2 salah kecil yang kita tak jangka pun tapi akibatnya besar pulak..sabar la

    ReplyDelete
  5. aaah kak mesti ader hikmah disebaliknyer tu kak...

    ReplyDelete
  6. sabar yea kak...kdg2 saya pon lalui perkara mcm ni...rasa tersisih, rasa di uji...tp pasti ada hikmahnya...

    ReplyDelete
  7. sabar yer kak.. insyAllah semuanya akan ok nanti...hati2 nk balik kg tu yer...

    ReplyDelete
  8. Kesilapan apa tu kak? Smoga urusan akak di permudahkan olehNYA.

    ReplyDelete
  9. semoga segalanya dipermudahkan ye kak. jgn sedih2 sgt ye. pasti ada hikmah di sebalik setiap kejadian. insyaAllah. hati2 balik kampung nnt :)

    ReplyDelete
  10. semoga selamat perjalanan nanti, musibah melanda ada hikmahnya..

    ReplyDelete
  11. Amiin, semoga semuanya dipermudahkan.

    ReplyDelete
  12. sabar ye kak...semoga dipermudahkan segalanya...

    ReplyDelete
  13. ololo2..ramainyer budak tecit2..
    semoga dipermudahkan segala urusan akak ye..;)

    ReplyDelete
  14. Kak, musibah apa? Apa berat je bunyinya... Harap2 tiada yang membahayakan atau memudaratkan. Selamat balik kampung ye.

    ReplyDelete
  15. tiap musibah pasti ada hikmahnya..

    ReplyDelete
  16. nape kak?doa banyak2 ye..yakinla,perancangan ALLAH itu lebih baik...semoga ALLAH permudahkan segalanya..amin

    ReplyDelete
  17. Baca banyak2 doa ditimpa musibah yer kak..semoga sabar dan tabah...

    ReplyDelete
  18. musibah itu membantu kita lebih kepadaNya...

    ReplyDelete
  19. semoga dipermudahkan semuanya ye kak :)

    ReplyDelete
  20. moga musibah itu cepat berlalu ye Cho...insyaallah

    ReplyDelete
  21. walau bagaimana sekalipun we have to trust allah ! ;)

    ReplyDelete
  22. Mudahan apa jua dugaan,akak sekeluarga mampu tempuhi dgn sabar k.insyaalah..ada rezki nk dtg tu kot kemudiannya

    ReplyDelete
  23. semoga musibah yg menipa pergi jauh dari hidup akak......
    kena kuat semangat dan bersabar kak...

    ReplyDelete
  24. Terkadang sesuatu berlaku tanpa diduga...semoga kita dijauhi dr sebarang musibah.....

    ReplyDelete
  25. lya doakan moga semuanya dipermudahkan.. setiap y berlaku mesti ada hikmah & sebabnya

    ReplyDelete
  26. sabar yer kak..apa yg Allah aturkan buat kita itu adalah yg terbaik

    ReplyDelete
  27. Berkumpul sesama keluarga memang detik indah... :D

    ReplyDelete