Followers

Friday, January 11, 2013

Musibah oh Musibah

Besok akak nak balik kampung.. seronok sesangat..
Namun dalam seronoktu akak rasa sangat teruk..
Sangat teruk sebab banyak musibah yang menimpa
sejak akhir-akhir ini...

Entah kenapalah akak selalu melakukan kesilapan
yang kecil tapi nilainya sangat besar...
Musibah oh Musibah pergilah jauh.. jauh..
Permudahkanlah perjalanan hidup ini.. 
Tak sabar nak berkumpul sesama...
Gambar masani Atikah dan Azalia kecik lagi... 
Allahummarabbiyassir walatu'asir...
Gambar ambil dari Google.. Terima kasih

28 comments :

✿A I N A A✿ said...

Allah tak berikan apa yg kita mahu, tapi Allah berikan apa yang kita perlu... =)

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Semoga Allah permudahkan urusan Lia...

Selamat balik kg... :D

ANIM said...

pasti ada hikmah disebalik semuanya.. berbaik sangkalah zila..
mudah2an dipermudahkan segalanya

Kniedaz said...

selamat balik kampung...biasalh...kita serba kurang..kadang2 salah kecil yang kita tak jangka pun tapi akibatnya besar pulak..sabar la

(Lizz) http://www.mummycute.com/ said...

aaah kak mesti ader hikmah disebaliknyer tu kak...

Cikgu Ma said...

sabar yea kak...kdg2 saya pon lalui perkara mcm ni...rasa tersisih, rasa di uji...tp pasti ada hikmahnya...

ieedaz @ mama_isha said...

sabar yer kak.. insyAllah semuanya akan ok nanti...hati2 nk balik kg tu yer...

Fiza Rahman said...

Kesilapan apa tu kak? Smoga urusan akak di permudahkan olehNYA.

Sue-Rya Qistina said...

semoga segalanya dipermudahkan ye kak. jgn sedih2 sgt ye. pasti ada hikmah di sebalik setiap kejadian. insyaAllah. hati2 balik kampung nnt :)

Fadilah Aziz said...

semoga selamat perjalanan nanti, musibah melanda ada hikmahnya..

Aziela said...

Amiin, semoga semuanya dipermudahkan.

Suraya Baharun said...

sabar ye kak...semoga dipermudahkan segalanya...

Nens Collection said...

ololo2..ramainyer budak tecit2..
semoga dipermudahkan segala urusan akak ye..;)

LydSunshine said...

Kak, musibah apa? Apa berat je bunyinya... Harap2 tiada yang membahayakan atau memudaratkan. Selamat balik kampung ye.

BERT said...

tiap musibah pasti ada hikmahnya..

mummY daniSha said...

nape kak?doa banyak2 ye..yakinla,perancangan ALLAH itu lebih baik...semoga ALLAH permudahkan segalanya..amin

NanyFadhly said...

Baca banyak2 doa ditimpa musibah yer kak..semoga sabar dan tabah...

Dayana Bahar said...

musibah itu membantu kita lebih kepadaNya...

ros_reeza said...

semoga dipermudahkan semuanya ye kak :)

mama sara nur said...

moga musibah itu cepat berlalu ye Cho...insyaallah

ieda said...

walau bagaimana sekalipun we have to trust allah ! ;)

ashra said...

Mudahan apa jua dugaan,akak sekeluarga mampu tempuhi dgn sabar k.insyaalah..ada rezki nk dtg tu kot kemudiannya

Remy hazza said...

semoga musibah yg menipa pergi jauh dari hidup akak......
kena kuat semangat dan bersabar kak...

NzA said...

Terkadang sesuatu berlaku tanpa diduga...semoga kita dijauhi dr sebarang musibah.....

LYAfrina said...

lya doakan moga semuanya dipermudahkan.. setiap y berlaku mesti ada hikmah & sebabnya

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

sabar yer kak..apa yg Allah aturkan buat kita itu adalah yg terbaik

Kesuma Angsana said...

gd quote ni

Myra Jay said...

Berkumpul sesama keluarga memang detik indah... :D