Nuffnang saya

Followers

Thursday, January 3, 2013

Atikah dilukiskan

Lama dah... 21.03.2012
Sebab malas nak scan , baru nak boleh publish hari ini...
 
Akak memang teringin nak buat lukisan gambar anak-anak
Masa akak minum di kedai mamak yang ada di Shah Alam Mall
ada seorang insanni menawarkan diri untuk
melukis gambar kami sekeluarga..
Akak kata lukislah gambar untuk
Atikah dan Azalia sahaja..
 
Hasilnya adalah seperti di bawah..
 
Tang hidungtu amatler betoi...
Suami akak kata tak sama sangat..
Tak kisahlerkan janji untuk kenangan
harga dibayarpun bukan mahal sangat...

10 comments:

  1. teringin jugak nak dilukis.. hehehe..

    ReplyDelete
  2. pnh sekali dulu2 di lukis kan..tp malu tgk gamba sendiri di atas kertas lukisan hahaahaa...

    ReplyDelete
  3. makan kat pelita sek 9 tu eh...

    ReplyDelete
  4. mmg best kan...saya pun ada buat karikatur anak saya ..kat tesco shah alam..

    ReplyDelete
  5. okay la tu lukisannya.. hehehe dah lama saya tak melukis karikatur ni.. dlu selalu lukis untuk muka kawan2

    ReplyDelete
  6. salam kenal. baru follow sini.

    best la buat kartun ni. saya pon ada 1. hehe

    ReplyDelete
  7. hehe.chumel.
    sy pun ada wat satu,kt putrajaya..tp x frame kan lg.hehe

    ReplyDelete
  8. K'zila....sy pn teringin!!!kt mane n brpa rm,kak..cer kabo..cer kabo,ehehehe!

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang