Nuffnang saya

Followers

Monday, January 7, 2013

Star Trek Exhibition In KL

Akak bukan peminat Star Trek.
Tapi sebab dah ada dekat sini mestiler kena pergikan...
Tapi belum dapat masa sesuai lagi
macam-macam hal kena buat
setiap hujung minggu bulan Januarini..
 
Suami akak dah sound tak nak pergi
sebab memang selalu sangat kami pergi ke Pusat Sains Negara ni..
Katanya dah jemu, tapi ini memanglah di Pusat Sains
tapi ada Star Trek Exhibition tu...
rugi kalau tak pergikan, entahkan ada lain kali lagi...
 
Dulu masa pergi Pusat Sains Negara
ada pameran dinasor, best sesangat..
harapnya kali ini pun tidak menghampakan...

Among the main attraction of the exhibition is the opportunity to sit in the legendary Captain’s chair where Captain Kirk and subsequently Captain Picard took command of the USS Enterprise throughout the many great Star Trek adventures. There will also be an opportunity for pans to pose in front of a 7-metre replica of the USS Enterprise, enjoy a one-of-a-kind display, interactive kiosks, rare photo opportunities and more. http://www.expatgomalaysia.com/whats-new-detail/618/star-trek-exhibition-in-kuala-lumpur
Star Trek: The Exhibition is on at the Pusat Sains Negara (National Science Centre) from now till 31 March 2013.

Opening Hours:
Monday –Thursday: 9am-5pm Saturday, Sunday &
Public Holiday: 9am-5pm Closed on Friday

Tickets:
 Adults – RM20
 Children ages 3 to 17 – RM10
 Students 18+ - RM10 with a valid and current student ID
 School groups, ages 3-17 – RM5, in uniform and accompanied by teachers

6 comments:

  1. bestnya..bawa anak-anak lagi best..pendedahan yang bagus untuk anak-anak

    ReplyDelete
  2. wow, mesti best ni. kalau dekat mesti dah bwk anak2 akak pegi

    ReplyDelete
  3. tak pernah lagi bw qalesya p sana... teringin gak nak bw... jom kak kita pergi bw anak2 nak tak? hehe

    ReplyDelete
  4. klau pegi exhibition saya ok kut,k'zila..tp jgn tgk movie..nti movie tgk saya,ahaahh!!

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang