Nuffnang saya

Followers

Tuesday, January 8, 2013

Hari Pertama Genius Aulad 2013

Kasihan ini budak sebab
ibu dan ayah kalut uruskan kakak dia 
hari pertama di sekolah agama..
 
Akak pesan kat dia
"Adik, ibu tak leh hantar tau,
nanti uncle Sam datang amek adik"...
tak sempat nak lambai kat dia naik van 
sebab nak cepat uruskan bayaran yuran
untuk sekolah agama Atikah... 
Muka sedih gak ler...
nasib masuk tadika yang sama
bolehler dia berdikari
Dah senyum sikit...
Alahai anak ibu...
nasiblah tak buat perangai...
 
Anak baru dua orang dah kelam kabutkan..
macamanalah kalau anak ramai....
Memang respeklah  kat ibu bapa anak ramaini...

16 comments:

  1. alahai comelnyer..
    InsyaALlah dah dapat kawan tu nanti terus senyum memanjang :D

    ReplyDelete
  2. alahai cian dia....
    sib baik dia ok kan sis....
    good girl lah dia....

    ReplyDelete
  3. dik ya comei...xpe...walau ibu x hantar..kene blajar berdikari ye...

    ReplyDelete
  4. pandai posing. hehehe
    xpe kak, nnt dia akan faham :)

    ReplyDelete
  5. dh pandai bwk diri ni..;)
    comel seragam aulad..warna warni

    ReplyDelete
  6. Comel dengan pakaian seragam..
    Nasiblah dia ok kan..belajar rajin² ye..^^

    ReplyDelete
  7. aloh2..senyum terpaksa ke tuh..chian die...tp xpe..ttp maintain comel...;)

    ReplyDelete
  8. senyum sokmo ye adik...beajar rajin2 tau!!...:)

    ReplyDelete
  9. ehehhe.. zura anak baru sorang yang sekolah pon dah kelam kabut.. hari2 lambat.. hahahaha..

    ReplyDelete
  10. liya yg anak sorang ni haru biru rumah jadinya..asyik lambat je nk p sekolah... ni kan 2 org .. hahaha mau pengsan terus... .


    ReplyDelete
  11. aaa dah besar dah :) hihi.. belajar rajin2 ye :)

    ReplyDelete
  12. glamour nama transporter dia..Uncle Sam..hihihih

    ReplyDelete
  13. alahaiiii..sian adik..tp takpe,..adik budak pandai..ok jekan?:)

    ReplyDelete
  14. comelnyer dia.
    bagus lak tu tak buat perangai yea

    ReplyDelete
  15. sama la.. baru anak 2 nureen pon kelam kabut... hehee

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang