Nuffnang saya

Followers

Wednesday, January 2, 2013

Macam IOI kita yang punya

Hari kejadian dah lamapun, Atikahpun dah nak sekolah..
Tujuan pergi seawal pagi ke IOI nak beli barang keperluan sekolah Atikah
Kononnya nak beli baju sekolah di Kamdar
Tapi malangnya banyak saiz yang dah takder
Akhirnya beli juga baju sekolah di Jusco...
Tibajer hati ini berniat ..
"tak boleh jadi nak menjahit balikler"
ewah.. ewah.. bila dah susah gini baruler teringat
akakni sebenarnya bolehjer menjahit..
dulu masa kat universiti baju kurung dijahit sendiri..
punya rajin jahit baju kurung "sembat"..
ala jahitan tangan bukan mesin...
Kenapa tajuk hari ini 'Macam IOI kita yang punya'
sebab kitaorang datang seawal 9.30 pagi
konon takut orang ramai buat persiapan nak ke sekolah
dan nak sambut krismas masatu..
Lagipun bolehlah bersarapan di Restoran Pelita dulu...
Sebab pagi sangat memang budaktu buat IOItu
macam bapak dia yang punya...
Dik Ya exercise di sini.. turun naik entah berapa kali...
Tengok kedai tak bukak lagi...
Di pentasni dah ada orang sebab ada persembahan
untuk hari Krismas...
Pokok krismas di mana-mana...

Masuk kedai Samsung nak tengok kamera Samsung Galaxy WIFI...
Suami tak setuju lak katanya belum ada orang pakai kita tau ragam dia..
melepasler lagi... 
Lepak di sini sekejap... diaorang panjat memanjat lak...
Gigi Atikah yang kelakar....
Berakhirnya kisah mencari barang sekolah ..

16 comments:

  1. hehehe..sakan bergambar adik kakak..comel!

    ReplyDelete
  2. awal sungguh tu kak..sahih mmg takde orang..saya pun suka nak keluar awal pagi..tapi tetau je la.. mak budak bila da berguling kemalasan kat tempat tido..hehehe..

    ReplyDelete
  3. bestkan jd budak2.. nk buat apa2 xde ragu2..leh berembira dimana-mana

    ReplyDelete
  4. hehe.beli last minute ye,byk abes ek
    wah.sakan posing.chumels

    ReplyDelete
  5. awal sungguh! byk kedai tak buka lg tu.. hehehe.. semangat nak sekolah ni, bagus2... hehe

    ReplyDelete
  6. amboiii pandai ekkk berpozinggg, senget sana, senget sini...hehehehe

    ReplyDelete
  7. saya pun nak Samsung Galaxy Camera tu...xpe..kita tunggu org lain beli dulu..kalau ok..kita pulak beli ya ^_^

    ReplyDelete
  8. Seronok ya posing sana sini bila org blm ramai....

    ReplyDelete
  9. Awal sangat keluar...xde orang sakan la adik kakak bergambar bagai yek...hehehe...mcm2 posing nampaknyer...ceria2 belaka...

    ReplyDelete
  10. Kul 9.30 pg jusco dah buka ke? Jumaat lepas ada pegi Jusco ioi jugak. Tapi dah malam kul 10mlm. Heheh. Nak pilih barang pun tak senang hati sbb takut jusco tutup. Penyudahnya tak beli apa.

    ReplyDelete
  11. xpelah sesekali.. happy new year ye

    ReplyDelete
  12. Ehehe!mmg conquercsggh!kak,sy dhbtgk camer galaxy tu..adalah sgtvx serasi ngan jiwa sy..sbb sgtla bulky n nk kena hold sikit pnya lama everytime ambik gambor,uhuhuhu!

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang