Nuffnang saya

Followers

Wednesday, January 23, 2013

Wordless Wednesday 23012013

Pengenalan percutian kami.. biarlah gambar menceritakan segalanya...
Jauh berjalan luas pemandangan
Cantik pemandangan di sinikan...
Tak sangka kita boleh sampai sini....
Ha.. ha tak tahu tak baik tipu orang...
kami ambik gambar depan kedai beg jer.....
Kamini manalah mampu nak pergi tempat sebegini... 

22 comments:

  1. hahahahha..baru nak komen gambo tuh..tertipu sudah pagi2..tp mmg real la kak..hahahahahha..

    ReplyDelete
  2. keh keh keh ...kejam ko kak....pagi2 den dah kene tipu arini...

    tapi mane tau kan kak...esok2 ade rezeki sampai kesini ...heheheeh..berangan yg menjadi kenyataan gituuu....

    ReplyDelete
  3. mula-mula baru nak tanya mana akak pergi tapi saya nengok gambar tu betul-betul...dan terus scroll sampai bawah, kebenaran terbukti jua, hehe

    ReplyDelete
  4. alahaii..tipah tertipu..;)
    tp mcm real!

    ReplyDelete
  5. hehehe...gambar motivasi ni..mana tau..kalau kita tak dapat pi anak2 esok dapat pi

    ReplyDelete
  6. berangan tak salah....insyaallah ada rezeki nanti dapat pergi yang betul punya.....

    ReplyDelete
  7. hehehe.. kak.. pandai snap pict.. tertipu kami.. hehehehe

    ReplyDelete
  8. hehehe...mana la tau cho..kut ada rezeki nanti...

    ReplyDelete
  9. memang cantik
    x per berangan dulu
    berangan x kena duit kan ;)

    ReplyDelete
  10. salam kenal..
    hihihi... tertipu sudah.. baru nak cakap cantiknnyaaaa.... gambar... itu..... huhu

    ReplyDelete
  11. Mana tau rezeki cho...
    Makchaq dulu pun tak pernah jangka boleh naik kapai terbang.. naik bas pun jarang sekali... La ni semua dah merasa..

    ReplyDelete
  12. Hahaha...saya tertipu. Pandai akk amik gambar. Mcm betul jer ada kat situ.

    ReplyDelete
  13. takpe...rajin menabong...Insya Allah boleh gak pegi nanti....hihihih

    ReplyDelete
  14. oohhh... tertipu jugak.. pandai snap gambar.. cam real jer berada di sana...

    2 badik tu makin mesra kamera dah~pandai posing~

    ReplyDelete
  15. haha baru nak tnye akak pi bercuti kat maner... upenyer bercuti dlm gmbar jerk.. huhu

    ReplyDelete
  16. Hahaha Tipah tertipu Tipah menipu. Jaahhhaaattt yaaa

    ReplyDelete
  17. baru nk tanya bila p situ...hhehe....tetipah tetipu....

    ReplyDelete
  18. insyaAllah...akan sampai juga satu hari nanti...remy doakan kak....

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang