Nuffnang saya

Followers

Wednesday, January 2, 2013

Semangat anak ibu ke sekolah

Hari ini Atikah akan memulakan persekolahan secara rasminya...
Ibu amek cutilah sebab nak bagi semangat kepada Atikah..
Tapi ibu tengok dia memang bersemangat
Sejak bagi tau kena daftar sekolah kebangsaan dia dah gembira...
Seronok pasal di sekolah kebangsaan ini ramai kawan dia..
Kebanyakan anak jiran semuanya sekolah di sini...
 
Tak sabar nak tengok gelagat anak-anak masuk darjah satu hari ini..
Harap Atikah tidak meragam macam juga dia masuk sekolah tadika dulu
Masa dia masuk tadika dulu punyalah excited
sampaikan dia langsung tak kisahpun kat ibu dia...
 
Gambar ini adalah pada hari jumaat lepas
Waktu hari suai kenal juga untuk membayar yuran sekolah...
Masanipun dia tak meragam,
Senang hati ibu ini...
Cantik tak saya berbaju sekolah...
Saya bangun awal harini .. nampak tak ustaz Don kat belakangtu..
rancangan dia kan sebelum pukul 7.00 pagi...
Kelas sementara Atikah 1 Berlian
Perhimpunan sebelum masuk ke kelas... 
Hari pertama di kantin Sekolah
Sebelum balik sempat bergambar di sini...
Inilah sekolah Atikah ....
Sekolah Kebangsaan Sekseyen 1 Bandar Kinrara Puchong 

17 comments:

  1. dah darhaj satu ye..belajar rajin2 ye atikah..sangat comey berbaju sekolah

    ReplyDelete
  2. comelnya berbaju sekolah..belajar rajin-rajin ya Atikah! ^_^

    ReplyDelete
  3. it remind me mase hantar hanis masuk darjah 1 2 thn lps...hehehehe

    ReplyDelete
  4. semoga atikah terus bersemangat dan belajar bersungguh2 tau

    ReplyDelete
  5. moga berjaya ya atikah.. mesti semangat skolah baru nanti

    ReplyDelete
  6. sy plak teruja kak..nnt ammar dh sekolah mesti camni jugak..hehe

    comel kan budak pakai baju sekolah..suci bersih je muka..;)

    ReplyDelete
  7. Kelebihan kalo dia dah skolah tadika awal2. So, bila masuk skolah, tak le dia berdrama kan? Azalia blum skolah ke?

    ReplyDelete
  8. tomei nye dia...belajar rajin2 ye...

    ReplyDelete
  9. hari 1st sekolah kan, punyalah jem jln... dkt sejam memandu nk sampai opis sedangkan selalu 15-20minit je dh sampai... di gara2 ramai mak pak pun msk sekolah sekali heheheh

    ReplyDelete
  10. alahaiii cumelnye. nampak confident aje

    ReplyDelete
  11. semangatnya dia..... comel berbaju seragam sekolah

    ReplyDelete
  12. Selamat bersekolah atikah. Belakar rajin2 yer ☺☺

    ReplyDelete
  13. Baguslah Atikah semangat nak pegi sklh....

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang