Nuffnang saya

Followers

Monday, January 7, 2013

Proses membalut buku anak

Salam Sejahtera,
Bila balut buku anak teringatler pulak
kecik-kecik dulu akakler yang selalu balut buku adik-adik..
Akak pulak memang gemar sesangatler
nak balut-balut bukuni..
Tapi rasanya buku akak zaman belajar dulu
tidakler sebanyak buku  budak zaman sekarang..
Ini belum dapat lagi buku teks..
Patutler beg budak-budak sekarangni besar gabakkan...
Ini cuma buku rampaian dan buku latihan sahaja... 
Dik Ya pun nak enterprem jugak..

15 comments:

  1. skarang ni buku biasa pun dah kena balut yea
    nik dulu buku teks jea yg berbalut..hehe

    ReplyDelete
  2. hehe.entry ni wat sy tringat jaman2 kita dulu kak
    mak la tolong gunting balut seletep semua.

    rindunya kenangan..

    ReplyDelete
  3. tingat zaman2 sekolah dulu...hehe

    ReplyDelete
  4. dah habis semua berbalut buku-buku anak..nama anak pun ema lekatkan..kan tulis lenguhlah tangan..hehehe

    ReplyDelete
  5. izan pun tgh nak balut buku si kembar ni kak. 13 buku teks+aktiviti darab 2 orang. pengsan!

    ReplyDelete
  6. Balut...jgn tak balut. Banyak betul buku bebudak skang yer kak.

    ReplyDelete
  7. Dulu buku teks je dibalutkan.
    Balut membalut buku anak semua hubby yg buat.

    ReplyDelete
  8. anak2 saya dah pandai balut sendiri.. sekarang senang, ada plastik pembalut dah lebihkurang saiz buku. dulu2 beli pakai ela, kongsi adik-beradik

    ReplyDelete
  9. zura dah abes dh balut buku pra sekolah anis.. balut buku sampai kol 12.30 mlm.. rabak bijik mata.. kikikiki

    ReplyDelete
  10. dlu sy sorang2 je balut buku... skrg ni, tengok anak2 buah sy, org lain yg tlg balutkan.. untunglah budak2 sekarang.. hahahahahaha

    ReplyDelete
  11. akak sekrg ni memang malas yg amat nak balut buku anak2, tugas balut buku sekrg ni ami yg buat sendiri utk dia ngan utk siratu.

    ReplyDelete
  12. tulisan kat nama buku tu comei... berseni hehe

    ReplyDelete
  13. hi hi hi!!! mak pak u busy anak nak masuk sekolah. Izan pun semua beli pembalut segera jee.. masuk masuk lipat solatape siap! ahhahahaha

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang