Nuffnang saya

Followers

Wednesday, January 9, 2013

Wordless Wednesday

Kalau dah nama perempuan..
senang nak digoda...
sebab sukakan bekasnya
terus akak beli...
padahal sabun basuh tangan kat rumah dah ada..
suami akak cakap anak-anak okjer ibu yang lebih...
Ha... ha.. nasib akak kerja tak pakai duit suami
kot idak tak bolehler nak rambang mata...
Comelkan...

16 comments:

  1. kalau beli brg.. yg ade free gift...
    sure suami sy akan ckp camni...
    ni beli sbb nk dpt free gift kan???
    hahahahhahah

    ReplyDelete
  2. Comellll. Err, dah Wednesday yer kak? Hehehehhehe.

    ReplyDelete
  3. yes!! setuju dgn ayat akak...pompuan mudah digoda hahaahah lagi2 kalo depan mate tu bende comel2 kan kak....

    eh kak comel la kak....nanti dah abis beli refill jek boh dlm tu...hehheeheheh

    ReplyDelete
  4. comel..nasib baik saya tak minat hello kitty..hehehe

    ReplyDelete
  5. memang chomei...
    betul lah ckp u sis...
    perempuan senang digoda....
    sib baik kita nie kerja kan...
    tak rasa bersalah sangat bila 'tergoda' hahahahaha...

    ReplyDelete
  6. comelnya..kalau anak perempuan memang suka hello kitty..

    ReplyDelete
  7. kalau mak anak pun suka hello kitty, anak2 camna gamaknya...heee

    ReplyDelete
  8. kalau mak anak pun suka hello kitty, anak2 camna gamaknya...heee

    ReplyDelete
  9. hahaha mak lebih dari anak.. XD xpe, ena memahami... hehe ena pun takleh tengok benda comel2 ni... mesti beli...

    ReplyDelete
  10. hehehehe.. sama! beli sebab comel~ padahal bende dh ade dah.. tapi tetap nak beli~

    ReplyDelete
  11. Comelnya,klu anak Nurul tgk mesti nak satu...

    ReplyDelete
  12. tolong belikan mak jana satu tak pernah jumpa pun ha ha h

    ReplyDelete
  13. sgt comel la kak bekas tuh..tp betul tau kak..falsya penah rase xkeje pakai duit suami...mak aiiii, sshnye nak beli barang yg kite nak..skang nie dh keje baru muke ale senyum skit..

    ReplyDelete
  14. akak pun ade habit ni ea. hehehe. same la kite. kihkih. habes angkut barang dari hostel selori banyaknya. =P

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang