Followers

Tuesday, January 22, 2013

Atikah 1 INTAN SKS1 Bandar Kinrara

Hari ini Atikah masuk ke kelas baru 1 Intan...
TAHNIAH untuk Atikah walaupun tidak dapat masuk kelas yang terbaik..
Walaupun ibu mengharapkan Atikah dapat masuk kelas 1 Mutiara,
namun ibu tahu Atikah dah buat apa yang terdaya...
Ayat poyo dari seorang ibu... suami akak kalau baca blogni mesti dia mencebik..
Suami akak kata "alah baru darjah satu kot"
 
PESAN IBU :-
Belajarlah sebaik mungkin, timbalah ilmu sebanyaknya..
Janganlah sia-siakan peluang untuk belajar ini..
Tidak semua orang dapat peluang untuk belajar..
Ilmulah harta yang ada nanti kerana
ibumu ini tidak ada harta yang banyak untuk ditinggalkan...
Ibu hanya mampu berdoa moga
Allah akan memberikan kesenangan untuk
Atikah dalam mencapai sesuatu impian...
SELAMAT BERJAYA....
Selamat tinggal kelas 1 Berlian...
(1 Berlianni kelas sementara sebelum ujian penentuan kelas)
Paling best ialah kawan baik dia sejak masuk sekolah
iaitu Dalili juga akan bersama dia di Kelas 1 Intan...
Syukur Alhamdulillah, adalah kelebihannyatu...  
ps : thanks Ema bagitau akak...

21 comments :

lelamaisara said...

best la kalu kawan yg rapat dapat 1 kelas sekali...

Anum said...

comelnya dia

syalinda johari said...

comeinya dia berlesung pipit..blajar rajin2 okey..

Ema Blog said...

kak, Atikah IBerlian atau 1Intan..macam konpius ayat yang last...hehehe..btw, tak kisah kak, janji dia belajar bersungguh-sungguh..dan itulah harapan semua ibu bapa...sekolah anak ema, terus tentukan kelas masa hari orientasi lagi..

ChEnTA LiEYza said...

semoga Attikah jadi insan yg berguna suatu hari kelak... waaahh...comey nyer Atikah... belajar rajin2 yer syg...

LydSunshine said...

Ha ah kak. Atikah bersama Dalili kat 1 intan atau berlian? Kelas no 1 Mutiara ye? Dulu kalo masa saya skolah, nama kelas ikut abjad. Yang 1st mesti mula dgn abjad awal.

ashra said...

Teruskan usaha k atikah..
Chumel je die ye....jap je da darjah satu,tau tau nanti da anak dara sekolah menengah..hehehe

Kniedaz said...

xpe...exam nanti kalau markah tinggi boleh masuk kelas lagi baik..tapi..kalau kelas paling top persaingan lebih sengit...insha Allah boleh dengan usaha dan rajin

♥MAMASYAZA♥ said...

alahaiii cumelnya dia ada lesung pipit.

Fieza79 said...

tkpe walau di tempat kan kelas yg mana pun yg penting usaha dan kerajinan tu kena la ada kan..?

Tihara said...

mesti seronok bestfren dia pun satu kelas :)

LYAfrina said...

gud luck utk atikah..
xpe kak..ini baru permulaan.. dgn usaha y gigih..insyallah.. lps ni mask ke kelas y lbh baik.. apa y penting ending y berjaya ;-)

QA's ~ mamapapa said...

takpe..aunty pun doakn yg trbaik tuk atikah..kira okla..dalili pn same classkn:)

Ann Ishak said...

Atikah kan baik, pandai...belajar baik2 ye, tahun depan masuk kelas yang lebih baik lagi.

rohayu osman said...

belajar rajin2 ya atikah...

sal-nurbeena said...

Semoga Atikah berjaya dalam pelajaran dan kehidupan dunia akhirat. Manis betul lesung pipit dia

azieazah said...

Setiap ibubapa mengharapkan yang terbaik. Tapi masuk kelas ke-2 pun sudah pencapaian yang bagus utk seawal usia Atikah.

Nanti pelan-pelan dia akan boleh capai lebih baik.

Suka lesung pipit Atikah!

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Belajar rajin² ye Atikah...mesti dia happy dapat sekelas dengan kawan baik dia...comel Atikah ni..berlesung pipit..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

lesung pipit tu mahai hehehe

NzA said...

Tahap 1 blm menentukan kecemerlangan anak2 yg sebenar..InsyaAllah Atikah anak yg bijak....gud luck.

Remy hazza said...

ala...comel nyer dia bertudung......