Followers

Tuesday, January 22, 2013

Atikah 1 INTAN SKS1 Bandar Kinrara

Hari ini Atikah masuk ke kelas baru 1 Intan...
TAHNIAH untuk Atikah walaupun tidak dapat masuk kelas yang terbaik..
Walaupun ibu mengharapkan Atikah dapat masuk kelas 1 Mutiara,
namun ibu tahu Atikah dah buat apa yang terdaya...
Ayat poyo dari seorang ibu... suami akak kalau baca blogni mesti dia mencebik..
Suami akak kata "alah baru darjah satu kot"
 
PESAN IBU :-
Belajarlah sebaik mungkin, timbalah ilmu sebanyaknya..
Janganlah sia-siakan peluang untuk belajar ini..
Tidak semua orang dapat peluang untuk belajar..
Ilmulah harta yang ada nanti kerana
ibumu ini tidak ada harta yang banyak untuk ditinggalkan...
Ibu hanya mampu berdoa moga
Allah akan memberikan kesenangan untuk
Atikah dalam mencapai sesuatu impian...
SELAMAT BERJAYA....
Selamat tinggal kelas 1 Berlian...
(1 Berlianni kelas sementara sebelum ujian penentuan kelas)
Paling best ialah kawan baik dia sejak masuk sekolah
iaitu Dalili juga akan bersama dia di Kelas 1 Intan...
Syukur Alhamdulillah, adalah kelebihannyatu...  
ps : thanks Ema bagitau akak...

21 comments :

  1. best la kalu kawan yg rapat dapat 1 kelas sekali...

    ReplyDelete
  2. comeinya dia berlesung pipit..blajar rajin2 okey..

    ReplyDelete
  3. kak, Atikah IBerlian atau 1Intan..macam konpius ayat yang last...hehehe..btw, tak kisah kak, janji dia belajar bersungguh-sungguh..dan itulah harapan semua ibu bapa...sekolah anak ema, terus tentukan kelas masa hari orientasi lagi..

    ReplyDelete
  4. semoga Attikah jadi insan yg berguna suatu hari kelak... waaahh...comey nyer Atikah... belajar rajin2 yer syg...

    ReplyDelete
  5. Ha ah kak. Atikah bersama Dalili kat 1 intan atau berlian? Kelas no 1 Mutiara ye? Dulu kalo masa saya skolah, nama kelas ikut abjad. Yang 1st mesti mula dgn abjad awal.

    ReplyDelete
  6. Teruskan usaha k atikah..
    Chumel je die ye....jap je da darjah satu,tau tau nanti da anak dara sekolah menengah..hehehe

    ReplyDelete
  7. xpe...exam nanti kalau markah tinggi boleh masuk kelas lagi baik..tapi..kalau kelas paling top persaingan lebih sengit...insha Allah boleh dengan usaha dan rajin

    ReplyDelete
  8. alahaiii cumelnya dia ada lesung pipit.

    ReplyDelete
  9. tkpe walau di tempat kan kelas yg mana pun yg penting usaha dan kerajinan tu kena la ada kan..?

    ReplyDelete
  10. mesti seronok bestfren dia pun satu kelas :)

    ReplyDelete
  11. gud luck utk atikah..
    xpe kak..ini baru permulaan.. dgn usaha y gigih..insyallah.. lps ni mask ke kelas y lbh baik.. apa y penting ending y berjaya ;-)

    ReplyDelete
  12. takpe..aunty pun doakn yg trbaik tuk atikah..kira okla..dalili pn same classkn:)

    ReplyDelete
  13. Atikah kan baik, pandai...belajar baik2 ye, tahun depan masuk kelas yang lebih baik lagi.

    ReplyDelete
  14. Semoga Atikah berjaya dalam pelajaran dan kehidupan dunia akhirat. Manis betul lesung pipit dia

    ReplyDelete
  15. Setiap ibubapa mengharapkan yang terbaik. Tapi masuk kelas ke-2 pun sudah pencapaian yang bagus utk seawal usia Atikah.

    Nanti pelan-pelan dia akan boleh capai lebih baik.

    Suka lesung pipit Atikah!

    ReplyDelete
  16. Belajar rajin² ye Atikah...mesti dia happy dapat sekelas dengan kawan baik dia...comel Atikah ni..berlesung pipit..

    ReplyDelete
  17. Tahap 1 blm menentukan kecemerlangan anak2 yg sebenar..InsyaAllah Atikah anak yg bijak....gud luck.

    ReplyDelete
  18. ala...comel nyer dia bertudung......

    ReplyDelete