Nuffnang saya

Followers

Wednesday, November 7, 2012

Wordless Wednesday ~ 07112012

Pagi kurang berkata... hanya gambar Atikah yang belum mandi tapi besar hati nak bergambar.. Gambar ini diambil masa ayah dia melawat rumah sewa kami yang dah lama tak ada orang sewa di Bandar Sri Damansara. Sementara tunggu ayahnya ambil surat dan bil diapun main kat taman permainan disitu...
 
Kalauler senang macamni nak bergambar bahagia hidup ibunyani...
selalu kena jeling, marah manja dulu baruler nak berposing...

11 comments:

  1. mood baik lah tu kot sis...
    kids baya2 nie memang susah skit nak dpt posing yg elok kan...

    ReplyDelete
  2. mood posing dah mai tu yg senang ja tu :)

    ReplyDelete
  3. atikah belum mandi waktu ni kak?...mcm dah mandi jek comelnye hehehehe budak comel, tak mandi pun tetap nampak comelnye heheheeheh

    ReplyDelete
  4. x mdi pun menten comey je ye hihi

    ReplyDelete
  5. bestnya p jenjalan bercuti, comey2 anak2..hehehehee

    ReplyDelete
  6. bestnye cuti2 ...pandai dia posing cam model hehehe

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang