Nuffnang saya

Followers

Thursday, November 29, 2012

Posing gedik di Hotel Dynasty

Posing gedik anak akak
Selalu marah sebab diaorang tak suka posing..
Sekali  harini nak posing sampai ibu dia tak larat nak layan...
Masani baru lepas masuk bilik di Hotel Dynasty, Kuala Lumpur..
Budak opis akak gelak sebabnya akak amek cuti
sebab nak tidur hotel KLjer...
Tapi akak memang suka janji tidur hotelkan...
Budak2pun suka gak..
sebab boleh mandi kat swimming pool...
Atikah julingkan mata.... 
Beginilah kalau anak lebih kurang sebaya..
kawan ----  gaduh.. kawan--- gaduh.. kawan balik..
Ini aksi entah apa ...
Macam-macam gaya kuak lentang , kuak kupu-kupu... 
Ultramanker ni...
Ehmmmm manisjer anak ibu...  
Tengoklah gigi Atikah yang dah ronggaktu... 
Tengok macam dah beso hakikatnyer
tahun depan baru darjah satu....

11 comments:

  1. tinggi dan besar anak2 akak ye. dah bole ade sorg lg adik ni. hehehe

    ReplyDelete
  2. Budak2 memang suka tido kat hotel,boleh mandi swimming pool...

    ReplyDelete
  3. alahai gediknyer.. ehehehe. anak akak boleh geng dengan saya, photogedik, hahaha !

    ReplyDelete
  4. samalah kita.. kekdg rasa nak bercuti, taktau kemana, nak jimat tido kat KL je jugak, anak2 mmg suka, janji ada swimming pool..

    ReplyDelete
  5. hehehe..gelagat anak² mmg mencuit hati kan...comel dedua nya..dah besar panjang..tak lama lagi kak zila terima menantula..hohohohoh :P

    ReplyDelete
  6. anak buah kite darjah dua.. orang ingat darjah enam dah. sebab tinggi~~

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang