Nuffnang saya

Followers

Tuesday, November 20, 2012

Gambar kami di Legoland

Hanya deretan gambar kami semasa berada di Legoland..
sebenarnya banyak tapi cukuplah hanya yang inikan.
Itupun rasanya dah terlalu banyak...
Gambar permulaan di depan kedai cenderamata....
Gambar ngan nenekni pulak...
Ikan oh ikan...
Lego yang dimelayukan...
Kat belakang macam kotaktulah tempat nak keringkan baju..
Ini tak ingat kat mana....
Bawak balik rumahni bestkan dik Ya...
Sementera tunggu kakak kita main...
Ceriakan berwarna-warni...
Bila besar nanti saya nak jadi chef ok...
Tong sampahpun ibu saya nak suruh bergambar...

Inilah sebahagian pemandangan yang boleh dilihat di sini.. sangat teruja nak bergambar dengan semuanyer tapi tuler masalah panas yang buatkan anak-anak akak mintak  nyawa nak bergambar... Walaupun muka kelat nak bergambar tapi banyak gak gambar sebab diaorang sendiri sebenarnya sangat suka dengan lego yang cantik bersusuntu...

Next Entry : Panduan ke Legoland...

25 comments:

  1. semuanya lego belaka.. bird tu pun lego gak.. cute betul..

    ReplyDelete
  2. bt rasa lebih teruja nk ke sana kak... nk pg thn dpn thn ni dh kene mule kmpul duit nih...

    ReplyDelete
  3. wow! best la da gi masuk Legoland..

    ReplyDelete
  4. canteknye hasil seni lego nih kan~ mmg sesuai utk kanak2..

    ReplyDelete
  5. alahai kesiannya kepanasan nak bergambar yer... takpelah janji hahpy dapat pg..

    ReplyDelete
  6. afnan smlm dah mula ajak mama pergi Legoland....tgk tmptnya mmg menarik...

    ReplyDelete
  7. kyaaaaaaaaaaaaa jellynya dpt pergi legoland!!!! eeee nak pergi gak!!! huaaaaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  8. bESTNYER TENGOK, KALAU ADA BUDAK2 MEMANG SYOK LA KE SANA KAN :)

    ReplyDelete
  9. Lego yang pakai baju melayu tu unik la..haha

    ReplyDelete
  10. seronok nyer kalau boleh pegi.. huhu

    ReplyDelete
  11. bestnya....tp mcm x mampu je nak pegi sb tiket mahal sgt.....huhu...

    ReplyDelete
  12. jauh johor..rasenye ntah bile2 saya dapat ke sane..

    ReplyDelete
  13. Bila le nak bawak anak2 gi sana... Kawan2 kata panas coz pokok2 masih kecil...

    ReplyDelete
  14. menarik jea tgk,berwarna warni tempat tu yea

    ReplyDelete
  15. as salam

    seronok tgk gambar2 menarik kat sana..enjoy:)

    ReplyDelete
  16. cantiknyer.. sure budak2 ni happy sgt kan.. klo tunjuk kt asya ni..mesti pon dia ajk pegi gak.. tp kna la tgu poket tebal dulu

    ReplyDelete
  17. bestnye pegi legoland!! kitorang ni entah bile nk sampai..kena simpan duit cukup2 dulu..hehe

    ReplyDelete
  18. wah, memang mengujakan tentu seronok anak2

    ReplyDelete
  19. Wah bestnyer....budak2 dh tntu happy klu bawa p ni...mak bdk tgk pn dh teruja ni hihihi

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang