Nuffnang saya

Followers

Tuesday, November 27, 2012

Peluncur Langit JUGRA

Peluncur Langit Jugra adalah tajuk Majalah 3 yang ditayangkan pada 3 November lepas. Ada tengok majalah 3 tu tak? Kagum dengan semangat si pengayat yang kini telah meluncur bebas di udara. Memang respek habis sebab akak mungkin tidak mampu untuk melakukannya.

Ada kisah sedih yang dikongsikan oleh peluncur langit itu dalam Majalah 3 itu. Beliau kehilangan tunangnya 17 hari sebelum rakaman mereke terbang bersama untuk video pra perkahwinan. Dia yang dulunya adalah seorang yang fobia dengan tempat tinggi menjadikan aktiviti paragliding ini sebagai pengubat kesunyiannya.

Tanpa disangka minggu hadapannya pulak akak dapat menjejakkan kaki ke Bukit Jugra ini dan dapat melihat sendiri aksi si peluncur langit itu. Yang lebih menakjubkan ialah akak dapat melihat sendiri peluncur langit ini terbang. Luar biasa, syukur hanya padaMu..

Jom tengok gambar anak-anak akak di sana... Layan...
Persediaan sebelum meluncur  di langit...
Dahpun berlepas... 
Terbang jauh ke sana... 
J.U.G.R.A. dari sebelah sini... 
A untuk Atikah dan Azalia
R untuk ayah kami ... Rafi

Kebetulan kami sampai bawah tengok ada orang terbang lagi.. so kejar kat lapangan ini...

12 comments:

  1. sy tgk rancangan tuu..tak sangka..dia tenang jer...

    ReplyDelete
  2. Kalau MJ ditempat mereka, adehh sure rasa gayat..

    Tp diorang mesti rasa sonok kan.. ;)

    ReplyDelete
  3. satu satu aktiviti yg ena teringin sangat nak buat!!!! serius! sis tak meluncur ke?? hehehe...

    ReplyDelete
  4. Syokkan?tp sy ni penakut..brangan2 terjun bolehla,ehehehe?

    ReplyDelete
  5. M x tgk la ari tu.. Cam best plak..

    ReplyDelete
  6. ada buat sewa ke kat situ peluncur tu..?? bestnyerr.. saya suka .. dulu masa zaman tak kawen lg sy slalu terjun parachutes..

    ReplyDelete
  7. saya pun ada tengok.. teruja saya...

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang