Nuffnang saya

Friday, November 16, 2012

Sebelum masuk Legoland

Sambung balik cerita Legoland.. jangan marah yerk... Kisah kami sebelum dapat masuk Legoland. Walaupun kami pergi ke Legoland adalah hari selasa  bukan cuti persekolahan tapi tetap ramai pengunjung terutama rombongan sekolah. Lama jugalah kami menunggu pintu dibuka maalumler tiba awal, parking keretapun dapat tempat elok punya..
 
Moh kita tengok gambar ahli rombongan sebelum dilepaskan dari pintu utama Legoland...
Gambar ahli rombongan, kecuali Rozi yang amek gambar..
Panas weh , nasib Angry bird sedia membantu...
bawaklah kipas untuk menyejukkan badan...
pakai topi untuk elakkan mata sepet...
nak vogue pakai spek hitam... 
Ibu cakap kena bergambar untuk kenangan...

Akak pulak kena bergambar...
yang tak siap kat belakangtu adalah bakal Hotel Legoland..
Kita bentang map.. nak pergi yang mana satu dulu..
tanpa pedulikan orang... 
Ahli rombongan paling kecik tak puas hati lagi
kalau boleh kita main ini dulu yerk....
Yang bagusnyer Legoland ini ialah pintu di buka awal sedikit dari pukul 10.00pagi. Bukan macam setengah tempattu , pukul 10.01 baru nak terhegeh-hegeh buka pintu. Jadi waktu masuk dah lewat sikitkan.
Nak bagi tau masa akak masuk sini tak ada pemeriksaan macam masuk sesetengah taman tematu. Kalau tau akak bawa makanan banyak-banyakkan bagus.. Tapi tak tahuler kot masatu ramai orang dia tak checkkan.
Yang pasti bila dah masuk sini kita boleh keluar hanya perlu cop tangan dan nak masuk balik tunjukkan tiket balik.  Kami makan tengahari di Medini Mall sebab banyak pilihan Restoran di situ. Sebenarnya dalam Legolandpun ada ajer restoran tapi macam mahal sedikit, entahlah tak tengok betoi-betoi. Harga air dan makanan di Medini Mall sangat berpatutan..
 
Dah habis cerita sebelum masuk Legoland, lepasni cerita suka suki kami dalam Legoland pulak...
 
Next Entry : Driving School @ Legoland City

10 comments:

  1. bestnya!!!!
    kalau anak2 saya ni mmg confirm berebut nak pilih mane 1 nak pegi dulu. hehehe

    ReplyDelete
  2. Kak!!!
    Bestnya!!!
    Dah p Legoland..
    Huwaaaaaaaaaaaa!!
    Sorry dear lama x sggh sini..
    Happy weekend & TC yer.. ;)

    ReplyDelete
  3. Sonokknyerr da pi Legoland da...?? Orang kata biar tunggu lama sikit eh? biar makin banyak menan dia... Kayna x plan lagi nak pergi. Tunggu nak lepaskan USS dulu tah biler.. InsyaALLAH

    ReplyDelete
  4. Sonokknyerr da pi Legoland da...?? Orang kata biar tunggu lama sikit eh? biar makin banyak menan dia... Kayna x plan lagi nak pergi. Tunggu nak lepaskan USS dulu tah biler.. InsyaALLAH

    ReplyDelete
  5. wahhh..seronoknyee..
    asyik dgr citer org jer gi sana..harus kene pergi jugak ni...

    ReplyDelete
  6. kene kumpul duit dr skrg nih kak, tunggu aiyan dh pandai lari2 baru best dtg sini... kalu tgk bkn bdk2 je suke, mak pak pun tumpang sama heheh

    ReplyDelete
  7. Seronok budak2 tu dapat masuk legoland. okay.. tunggu kisah riang ria dalam legoland plak nanti.

    ReplyDelete
  8. syiokk arr gi jenjalan..legoland lagikk..terbaekk

    ReplyDelete
  9. saya nak bwk anak2 pegi bulan disember nanti. mesti bestkan. salam ziarah dari saya

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang