Nuffnang saya

Followers

Friday, November 30, 2012

Taman Tasek Titiwangsa

Selepas kami pergi ke Memorial Tunku Abdul Rahman, kami singgah dulu ke rumah Moyang Atikah dan Azalia di Gombak. Masa nak balik dari rumah moyang diaorangtu suami akak lalu di Taman Tasek Titiwangsa. Kebetulan ada tempat letak kereta kosong, dapatlah kami singgah sini. Masatu hari memang dah petang sangat, ingatkan kalau singgah sini nak naik kuda tapi masa tak mengizinkan pulak.
Jom tengok gambar anak akak yang hari kiranya memberikan kerjasama yang baik dalam bergambar.. Bak kata dik Ya, akak amekler gambar elok-elok nanti ibu tak nak bawak kita jalan lagi. Lucu sesangat masa dengartu, wahai anak terima kasih kerana sesekali memahami ibumu ini...
Kalau berada di Kuala Lumpurni mesti nampak KLCCkan... 
Amboi posing kakak dan adik...
Cantik tak saya posing ibu..
Gaya macam pingang patahpun der...
LOVE.... Menara Kuala Lumpur..
Tahun depan dalam senarai Menara Kuala Lumpur... 
Taman Tasek ni paling best kalau dapat jogging... 

10 comments:

  1. Pandai nya kakak dan adik posing...:)

    ReplyDelete
  2. Dah lama tak gi tasik titiwangsa. TEmpat dating nih dulu...ekekeke...

    Kak, akak gi keja naik motosikal erk. Wah...salute lah ☺☺

    ReplyDelete
  3. Dulu selalu Jogging sini kak zilaaaa huhuhu

    ReplyDelete
  4. Kalau di sini ...... saya suka bawa roti bg makan ikan .....

    ReplyDelete
  5. suka tengok anak2 dara tu posing..ceria dan gmbira...

    ReplyDelete
  6. kemain seronok lagi dierang yer....

    ReplyDelete
  7. Seronok budak2 berjalan ye..ceria je.
    Salam ziarah dari saya

    ReplyDelete
  8. sakan anak2 akak... bestnyaaaa dapat jalan sana sini.. jelly oooo

    ReplyDelete
  9. pandai anak2 dara akak posing...comel jer :-)

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang