Nuffnang saya

Followers

Friday, November 23, 2012

Atikah dan Azalia di hari kenduri

Hanya gambar kenangan di majlis perkahwinan Cik Chu dan Zainor.
Gambar anak akak yang tak berapa nak bergambar..
Kalini tak sempat nak mekappun, Cik Nadia sibuk...  
Bersiap sedia.. 
 Masani pengantin dahnak sampai..
Dua orang budak yang susah nak bergambar hari ini... 
Dik Ya penjaga meja buku tetamu...  
Poster pengantin..

TAMAT cerita majlis perkahwinan
SUHANA & ZAINOR

15 comments:

  1. Macam kembar jer dua beradik nih ☺☺

    ReplyDelete
  2. nmpak cam penat betul 2 bradik tuh kak hehehe

    ReplyDelete
  3. ingatkan dik ya pakai bebulu di kepala, hee...kipas ke tu?

    ReplyDelete
  4. gaya anak akk posing sama je ngan anak buah saya.. teringat kat dorg pula.. T_T btw, comel sgt dorg....

    ReplyDelete
  5. Fuh!!!! akhirnya baru dpt jejaki blog cho zila..TQSM bagi link......

    wah, jadi pengampit ye....

    ReplyDelete
  6. Anak2 I pun susah gak nak bergambar..hehe

    ReplyDelete
  7. cantekla lipstik anak2 tew hehe..meriah majlis...

    ReplyDelete
  8. Comelnya Atikah & Azalia..
    Nafisah tengok gambaq2 Cho, dia kata..'cantik anak2 kawan mama ni, comel je..'

    ReplyDelete
  9. atikah ngan azalia jadi pengapit pengantin yer..siap ada bunga la tu...so cute...sonok kan ada adik beradik hampir sebaya bole jadi bes fren :)

    ReplyDelete
  10. comelnya yg kat atas kepala dikya tu

    ReplyDelete
  11. comelnyer dia..bbaju kurung peach

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang