Nuffnang saya

Followers

Thursday, November 8, 2012

Melawat Baby Luq di Bandar Baru Uda

Rancangan kami nak melawat cik Wanie sepupu kepada suami yang berpantang di rumah mak mertuanya  tercapai juga. Akhirnya kami dapat juga melihat sendiri dan dapat pegang baby Luq di rumah neneknya Bandar Baru Uda. Rupanya tak jauh manapun dari Zoom Inn Boutique Hotel yang kami tinggal. Jom tengok gambar kami di sana...
Atikah dan Azalia bersama dua pupu terbarunya Luqman.
Mak sepupu Luqman di KL dah tak sabar nak pegang dan gomol Luqman minggu ini , sebab dia balik sini untuk perkahwinan cik Ochu. Yang penting kak Zila dah dapat cium Luqman dulu... ha.. ha.. ha...
 Kami dijamu oleh mertua Wanie, murtabak yang menjadi pujaan hati sepupu suami kalau pergi rumah mertua Wanie, juga kuih per tah, rempeyek dan pisang goreng dari Bandung. ehm ada gak air laici yang sedap.. terima kasih...
Next Entry : Bergambar di Medini Mall

12 comments:

  1. selagi bole jalan, kita jalan. hehehe

    ReplyDelete
  2. Mcm kembar jer anak2 akak nih ☺☺

    ReplyDelete
  3. wahhh belom cuti sekolah lg..berjalan sakan dah hehe..bestnye jalan2 kak

    ReplyDelete
  4. comey nyer baby..
    sedapnya makanan..lapar pulak rasanya

    ReplyDelete
  5. comelnya Luqman...

    ada murtabak singapore ke tu?

    ReplyDelete
  6. Comel nya baby...geram tgk.
    Brjln2 mmg best kan..bru gk blk berjalan2 ni..hehe

    ReplyDelete
  7. baby boy..dah siap botak eks...hihi

    ReplyDelete
  8. nurul suka sangat dengan nama luqman=)kalaulah ditakdirkan dapat baby bot satu hari nanti nak namakan dia luqman=)

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang