Hasil kerja Atikah dan Azalia

Dua lukisan di bawah ini adalah hasil kerja Atikah dan Azalia.. Jadi yang mana satu lukisan Atikah (kakak) dan Azalia (adik)? Sebenarnya akak ada hantar dua orang budak comel ini ke kelas percubaan melukis di Chan Academy of Music & Arts. Kelastu selama dua jam dan lepas habis kelas guru lukisan dia akan menerangkan apa yang di buat oleh mereka. Memang sangat menarik tapi belum ambil keputusan lagi sebab suami akak kurang setuju hantar anak ke kelas lukisan.
Pada akak pula kelas lukisan bukan sekadar melukis tapi dapat mengembangkan idea dan daya kreatif mereka. Kalaulah ada kewangan yang lebih hendak sesangat akak hantar budak-budaktu belajar muzik. Tapi kenalah pilih salah satukan. Buat masa ini akak suka dengan kelas lukisan di Chan Academyni tapi akak juga ada bertanyakan kelas melukis di Art Safari, Giant Bandar Kinrara. Hmmm!!!! budak dua orangtu dah siang malam asyik bertanya bila kita nak mula belajarni ibu.. walaupun ibu yang bayar tetap kena mintak persetujuan ayahkan, so pujuklah ayah korangtu dulu.
Milik siapakah lukisan ini... Cuba teka...

Comments

  1. gambar yang atas kakak, yang bawak adik punya...:)

    ReplyDelete
  2. mesti adik punyer yg bwh tu..ade bakat..lg cantik kakak n adik lukis dr anty tauu

    ReplyDelete
  3. nnti bsr jd pelukis la yer..

    dl sy pn suka melukis...huhu..

    gmbr atas kakak ..bwh adik kut..

    ReplyDelete
  4. cho, kalau saya pun suka nak masukkan anak ke kelas2 macam ni. bukan apa, saje nak bg variety pd aktiviti harian dia. takdela boring sgt. tp kat sini limited sikit benda2 gitu..

    ReplyDelete
  5. wahhh.. dah pandai berkarya ni... cute2 hasil seni anak2 kan.. kita tengok pun tersenyum.. :) creative diorang.. :)

    ReplyDelete
  6. Encik Rafi tu memang begitu,kalau mak jana hantar je duit sendiri bayar and boleh hantar sendiri,besok anak-anak menang peraduan mengaler or melukis Encik Rafi tu juga yang tunpang bangga.Suruh lah nenek atikah bagi sokongan

    ReplyDelete
  7. atas yg kakak punye.. bawah adik punye..
    betol tak?? hehehe

    ReplyDelete
  8. kak,sy pun ada terpk tuk masukkan ke kelas mcm ni...org kata supaya de kreatif hehee

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts