Nuffnang saya

Followers

Monday, September 10, 2012

Ladang Boh Ringlet

Sambung lagik kisah kami di Cameron Highland...

Setelah bersusah payah nak sampai sini akhirnya sampai juga..
udara sangat segar di sini,  angin berhembus kuat, jiwa sangat tenang...
Ish tidak dapat digambarkan dengan kata perasaan akak ketika itu...
 akhirnya akak sampai di sini ...
 Dua beradik yang sangat sporting bergambar....
Sejuknya ibu kat sini.... 
Angin dia kuat rasa nak terbang...
Bergambar tiga beranak sebagai kenangan kami pernah sampai disini...

Happy tiga beranak di sini...


15 comments:

  1. assalam zila..acik suka tengok gambar2 di CH..lama betul acik tak kesana..belas tahun jugak dah rasanya

    ReplyDelete
  2. Tak sabarnyer nak bawak Kakak & Cha gi sana...kalo balik kg...bila kat PLUS highway..nampak signboard CH...ibu bila nak gi sini? hehhehee

    ReplyDelete
  3. Larr... dh byk episode aku terlepas citer CH ko nie! Isshh... sib baik smpt masuk hr nie...

    Ehh beb, tak sejuk ker? aku tgk korang 3 beranak x pakai sweater pun? kebal ke per...! ]

    Fyi, aku x penah gi CH ngn famili. Ms bujang dulu skali jer... huhuhu... (kes ketinggalan zmn nie!)

    ReplyDelete
  4. Larr... dh byk episode aku terlepas citer CH ko nie! Isshh... sib baik smpt masuk hr nie...

    Ehh beb, tak sejuk ker? aku tgk korang 3 beranak x pakai sweater pun? kebal ke per...! ]

    Fyi, aku x penah gi CH ngn famili. Ms bujang dulu skali jer... huhuhu... (kes ketinggalan zmn nie!)

    ReplyDelete
  5. Rasanya dah 10 tahun kakcik tak jejak ke CH ni...

    ReplyDelete
  6. cerianye dua beradik tu..nampak cam panas tp suhu sejuk erk..

    ReplyDelete
  7. sonok mereka berdua.. best!! best!!

    ReplyDelete
  8. salam.Mmg best g CH ni walaupon jlnnya bengkak bengkok sampai anak muntah lam kete TP syok....sejokkkk jer.
    Klu ada rezeki ingin kesana lg...xpuas nk meronda :)

    ReplyDelete
  9. nyaman betul kat sana...suami ema paling suka pergi ke cameroon highlands ni

    ReplyDelete
  10. Sejuk kan kak kat sana. Wp matahari terik, tapi still dingin. Alangkah bahagianya kalo kat bawah ni pun cuacanya begitu. Heheh.

    ReplyDelete
  11. saya pernah ambil gambar kat sini dulu. tapi 10 thn lps la. hehehe. wpun cahaya matahari memancar, tapi udaranya tetap sejuk kan. :)

    ReplyDelete
  12. kak beli banyak tak teh ???
    murah2 kan ..

    ReplyDelete
  13. Suka sgt tgk picca akak ngan anak2 yg last tu..
    Sweet sgt2.. ;D

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang