Nuffnang saya

Followers

Tuesday, September 4, 2012

Perhimpunan keluarga Talib Teluk Kepayang

Ini hanyalah gambar disekitar majlis perhimpunan keluarga besar sebelah bapa akak yang di adakan di Teluk Kepayang. Sesungguhnya kalau tiada majlis seperti ini tidaklah kami dapat berkumpul beramai-ramai secara serentak sebegini.

Sebenarnya hubungan akak dengan keluarga sebelah bapak akak tidaklah seakrab dengan keluarga sebelah emak. Mungkin sebab bapak akak anak bongsu dalam keluarga kebanyakan sepupu akak dah ada cucu, memang ramai betuller. Akakpun dah ada cuculer jugakkan.. Jom layan gambar pada hari itu.

Kusyuk mendengar salsilah keluarga...
Sibuk register untuk isi maklumat keluarga...
Adik akak sibuk mendaftar diri.. 
Masa inilah berjumpa sepupu sepapat...
Orang kuat yang memastikan perhimpunan ini dapat dilangsungkan...
Meja keluarga akak .. tak sabar nak makan kotni...
Adik akak tengah berucap.... 
Bapak akak tengah berucap... 
Doa makan dari anak saudara sulung akak Azril Aiman...
dah besar anak saudara akakni..
dari dia lahir sampai umur 2 tahun tinggal ngan akak.
Bambam Muhammad tetapi menjadi perhatian... 
Adif dan Azalia duduk sebangku... kawan baikkan... 

21 comments:

  1. meriahnya bile ramai² berkumpulll....

    ReplyDelete
  2. hensem azril
    ngorat boleh??ekekeke

    ReplyDelete
  3. wahhhh!!!
    seronoknya kak berkumpul ramai2 camni.

    http://suriaqistina.blogspot.com/2012/09/happy-birthday-kakak-today-is-your-day.html

    ReplyDelete
  4. Teluk Kepayang kat mana tu, kak?
    Bagus perhimpunan menjejak salahsilah ni. Supaya dapat kenal sedara. Kadang tinggal dekat, tapi tak tau pun sedara kita.

    ReplyDelete
  5. bagusnye wat gathering mcm ni. boleh kenal semua family kan, kdg2 sepupu sepapat pon belum tntu kenal..;)

    ReplyDelete
  6. bagusnya dapat berkumpul sm2...barula bley kenal saudara mara kan?...takde lah bl jumpe kat mana2 tu tak kenal sedara sendiri...

    ReplyDelete
  7. Kalau ada satu yang kuat utk menyatukan keluarga dan yg lain ikut bagus supaya erat hubungan. Keluarga kakak yg S'pore (sebelah bapak) tiap tahun kami buat tapi yg di M'sia (sebelah arwah emak) belum lagi.

    ReplyDelete
  8. seronok buat gathering macam ni..teringin jugak nak buat camne tp tak reti nak organize...sbb ramai sgt :)

    ReplyDelete
  9. seronok buat gathering macam ni..teringin jugak nak buat camne tp tak reti nak organize...sbb ramai sgt :)

    ReplyDelete
  10. seronok buat gathering macam ni..teringin jugak nak buat camne tp tak reti nak organize...sbb ramai sgt :)

    ReplyDelete
  11. eh sory komen byk..line problem

    ReplyDelete
  12. seronok bila ada buat perjumpaan kaum kerabt camni...kadang-kadang bila besar sgt sampai tak kenal sedarakan..INSYAALLAh pihak kami akan buat tahun depan..

    ReplyDelete
  13. bestnye kalo dapat wat majlis cam nih.. leh kenal semua sedara mara.. bukan senang nak kumpul semua org cam tuh kan~

    ReplyDelete
  14. seronok nye keluarga ramai ni...bila berkumpul cam ni lagi la seronok..

    ReplyDelete
  15. keluarga besar..meriah dgn kehadiran sanak saudara..barulah leh kenal yg jauh dimata tu ye..

    ReplyDelete
  16. Berapa ramai semua keluarga yang dtg tu kak? Bambam tu comey. Heheh.

    ReplyDelete
  17. besar keluarganya....
    sebelah arwah abah Nur...adik beradiknya akan berkumpul setiap raya ke 3 di Perak...sedih tak hadir hadir setiap tahun sbb raya umah MIL....
    mak dan adik beradik yg hadir...

    ReplyDelete
  18. Alhamdullilah dpt berkumpul semua..:)

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang