Nuffnang saya

Followers

Wednesday, September 19, 2012

SMDARY berjumpa...

Sedih dan pilu tak dapat hadir perjumpaan kawan sekolah akak di hotel Seri Malaysia Ipoh pada 16hb September yang lepas..
Tengok sahajalah gambar kawan-kawan akak pada hari kejadian.
Akak dah janji dengan seorang kawan nak balik harijer tapi sebab dua-duapun ada hal lain maka tak dapatlah.
Yang tudung birutu bff akak, yang tengahtu pelakon Zarina Zainudin dan yang lagi seorangtu akak tak berapa nak kenal.
Tengok balik kawan-kawanni ramai yang akak tak berapa nak kenal lagipun kat sekolahni akak hanya tingkatan 4 dan 5 sahaja. 
Yang songkok tinggitu tuan Syed akak kenal sangatlerkan, yang baju melayu kuningtu tuan rumah dah jadi seseorang di Seri Malaysia Ipoh,  baju kotak-kotaktu Kamarul Bahrin dan yang perempuantu kebanyakan akak kenaller ... 

12 comments:

  1. Maknenyerr... ZZ tu rakan sekelas/ sesekolah ko beb? Caya-lah

    Aku pun ade 1 ocassion re union X gi jugak br2 nie atas mslh2 teknikal :-(

    ReplyDelete
  2. SERONOK KAN SIS
    PERTEMUAN CM NIE

    ReplyDelete
  3. zarina zainuddin pon 1 kelas jgak ngn akak ek..sonok2..;)

    ReplyDelete
  4. Wah, satu sekolah dgn Zarina Zainuddin. Kawan akak yg tudung hitam tu siap peluk lengan lagi dgn ZZ. Keke.

    ReplyDelete
  5. uikkksss.. akak.. cam tak caye plak.. rupanya dia rakan sekelas akak.. best nye.... rakan jadi famous amous.. artis tu...

    ReplyDelete
  6. zarina zainuddin sm kelas akak ye?hehe

    ReplyDelete
  7. Eh...smdary nie dulu musuh ketat smis hehhee...dulu belajar kat Boston ker...hehehe

    Laaa..kita sekapal rupanya..ahkak kat Paris hehehehe.

    teman baru jer balik kg hari tu.

    ReplyDelete
  8. wahaaa bestnye kalu bt reonion nih, membe sekolah aritu ada gk bt tp dana tak dpt balik, pyh skit lah nk balik kg banyak2 kali...

    ReplyDelete
  9. bestnya kalau dapat jumpa rakan sekolah... dapat mengimbau pengalaman lalu sambil bergelak ketawa..

    **takpe lain kali boleh buat lagi.. jgn sedih

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang