Nuffnang saya

Followers

Tuesday, September 11, 2012

BOH ~ Share the Ummph!

Akak sambung lagi cerita Ladang teh yang tak habis..
ini kira entry terakhir untuk Cameron Highland..
Teringin lagi nak pergi kalau boleh,
tapi suami akak dah kata tak nak lagi pergi sini..
alahai ada banyak benda nak buat lagini,
mungkin kena ajak adik beradikler pagi sini lagi...

Ok, akak singgah kedai minum teh yang ada di Ladang Boh..
Penat dan haus memanjat bukit yang tak seberapatu
jadi jom kita minum dulu...
Mulatu teringin gak nak minum air teh dalam teko
 tapi sebab dah haus sangat baiklah minum air yang sejuktu.
teringat iklan arwah Mahmud June dulukan
 BOH barulah ada umph.
BOH ~ Share the Ummph!..
Jom layan orang hidung kembang perasan nak jadi mat salleh...
Sedapnyer muffin adik katanya... 
Sandwich diapun sedap.. atau kita dah laparni...
Sandwich ni beli sampai dua gitu... 
Cantiknyer bungatu dik Ya...
Makan sambil melayan pemandangan yang indah....
Nak makan pun susah asyik suruh posingjer...
Cantik tak posing saya.... 
Selamat tinggal Ladang Boh... nanti datang lagi yerk ayah...


14 comments:

  1. indah sungguh pemandangan dan gelagat anak2

    ReplyDelete
  2. saya selalu pegi yg ldg teh sg palas tu..tp jln masuk dia amat la mcabar...x mau pegi situ dh la...huhu...

    ReplyDelete
  3. penah skali jer sampai ladang BOH...

    ReplyDelete
  4. wah bestnye muffin tu kak...sy pon tingin nak pi sana ...sejuknye

    ReplyDelete
  5. kalo gi cameron rugi kalo x singgah ke ladang teh ni. serius tempat ni memang best, cantik dan bersih..da lme linda x gi cameron...:(

    ReplyDelete
  6. Salam kenal...Minum boh kat ladang boh for sure TerBOH...

    ReplyDelete
  7. wah2 sedapp nyee aunty tgk adik duk makan sandwish tuu .. kemain layieee

    memang tenang dan rasa macam sejuk je kan .. tapi CH dah x sesejuk dulu huhuh

    ReplyDelete
  8. Close up mknn turrr... buat auntie terlioq nie! sib baek tak pose dahhhh

    Psst: Aku bln 10 punye... Jumpe di sana!!!

    ReplyDelete
  9. will go there soon. dh byk kali gi tp xpernah jemu..hehehe. bln 10 sy ada family kt sana...xsabarnya

    ReplyDelete
  10. Makin membuak2 nak bawak my doters gi sini.

    Kalo cuaca sejuk...mmg terasa lapar kan. Sedapnyer kalo time cuaca sejuk2 tu...minom teh tarik..beshnyer.

    ReplyDelete
  11. ahak2 mama nyer yg lebh nmpak, sampaikan tak blh adik ya nk mkn hehehhe...

    ReplyDelete
  12. bestnya camaron..salah satu tempat yg tak pernah jemu nak kunjung.

    makan sandwish sambil hidup udara segar mmg owsem!

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang