Nuffnang saya

Tuesday, September 4, 2012

Gambar Keluarga Talib dan Siti Som

Gambar kenangan  hari raya keempat keluarga sebelah bapak akak berhimpun di Teluk Kepayang, Perak. Rumah Wah Timah di pilih kerana rumah asal Tok dan opah dibina kembali di situ. Hanya sebuah perjumpaan tidak rasmi keluarga untuk bertemu sambil berhari raya.

Talib dan Siti Som mempunyai 7 orang anak. Kalau semuanya hadir hari itu terdapat lebih kurang 230 orang. Tapi ada dua keluarga yang tidak dapat hadir. Mungkin mereka merantau agak jauh sedikit dari daerah Perak Tengahni.. Kalau semuanya datang memang ramaikan...

Gambar di bawah hanya gambar keluarga yang datang hari itu...
Keluarga Zakaria Ansari.. keluarga akaklertu... Bapak akak adalah yang bongsu.
 Ini keluarga Mak Yong, kak sulung kepada bapak akak...
 Ini keluarga Ayah Ngah, abang yang kedua bapak akak...
Ini keluarga alamak tak tahu sebab mak saudarani meninggal masa akak belum lahir lagi... Tapi anak dia iaitu sepupu akak kenaller...
Ini keluarga Wah Timah.

15 comments:

  1. sgt meriah dan besar family akak ni ye :)

    ReplyDelete
  2. Akak, meriahnya..
    Besarnya keluarga..
    Seronoknya kak.. ;D

    ReplyDelete
  3. Bestnya dpt berkumpul beramai². Meriah btul keluarga akak.

    ReplyDelete
  4. wah meriahnye family akak...suka tgk ramai2 bergambar mcm ni :)

    ReplyDelete
  5. wah sgt meriah..bukan senang nak berkumpul sekaligus seramai ni kan

    ReplyDelete
  6. amboii ramainya..best camni dapat berkumpul sekali..;)

    ReplyDelete
  7. wah.. memang meriah, seronokan kalau dapat berkumpul :)
    Kagumlah dengan keluarga akak, susah taw nak berkumpul macam ni.

    ReplyDelete
  8. adoii... semputlahh... ngejor yop! ko laju sgtttt

    Beso tol famili ngko! tp belah mak aku pun camni gak kalu berkumpul sbb nenek aku dh ada cuit (gen ke-5). Tpi, tak pernah wat kenduri camni... huhu..

    ReplyDelete
  9. assalam zila..ramai yang buat macam ni kan..bagus untuk merapat kan hubungan kekeluargaan

    ReplyDelete
  10. ramainye.. huu. mesti seronok kan.. waaa..

    jemput baca en3 baru..=)
    http://lolz-l.blogspot.com/2012/09/inilah-insan-yang-wajib-kita-cintai.html

    ReplyDelete
  11. memang besar la family akak ni...susah gak kan nak ingat n kenal suma..

    ReplyDelete
  12. bestkan time2 raya kumpul ramai2 n amik gambar family.... sbb bkn selalu dpt jmpa ngn sume org

    ReplyDelete
  13. keluarga atty pun ramai..tp takde kesempatan nak berkumpul mcm nie..

    seronok + meriah..lepas tu dpt abadikan..mmg kenangan terindah

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang