Nuffnang saya

Thursday, September 6, 2012

Pasar Malam Brinchang

Orang kata kalau pergi ke Cameron Highland mestilah pergi ke Pasar Malam Brinchang yang femestu.. Dan sebab kata-kata itulah akak pilih untuk menginap di Hotel Rossa Pasadena untuk menikmati kemeriahan pasar malam di Brinchang ini.

Di bawah ini ada gambar budak merajuk yang kononnya tak nak pergi pasar malam.. mungkin dia bayangkan pasar malam di Brinchangni sama macam kat Bandar Kinrara. Lepastu dia tengok punya meriah pasar malam di sini terusler hati gembira... tengoklah gambar Selepas dan Sebelum betapa mengadanya budak nama Atikahtu...  
SELEPAS... ni dah gembira
Ni gambar SEBELUM.. Atikah yang merajuk tak nak pergi pasar malam...

Baru dia tahu yang seronoknya pasar malam di sini, makananpun banyak, aksesoripun banyak memang lain dari pasar malam kat bawahni...  Jom layan gambar budak2ni di situ...
Bergambar di pasar malam Brinchang... 
Nasib makcikni tak marah akak amek gambar...
Budak dua orangni bergambar depan kedai makan tengahari kami tadi. Ini dalam perjalanan balik ke hotel... 
Kat sinipun nak bergambar jugak.... Tak sabar nak balik hotel makan stoberi coklattu...
 
Untuk pengetahuan semua masa akak pergi Camerontu kiranya taklah sesak dan ramai sangat orangnya. Tapi terkejut gak kiranya ramai gak yang perangai cam akak di hari raya ni. Kiranya masih lagi selesa bercuti di Cameron Highland masa akak pergitu...  

19 comments:

  1. betul ckp akak, tak sah tak singgah pasar malam brinchang kalo dah ke cameron...tapi siap le kak oii kene paw ngan anak2 sbb macam2 ade kat situ heeheheh...mcm mia mija pantang tgk pink haaa siap je laa semue die nak hohohohoho......

    ReplyDelete
  2. harus mkn jagung bakar...sedapnya!!!!

    ReplyDelete
  3. perancangannya nak g jugak jenjalan ngan suami ni....bila ntah dapat g..haishhhh

    ReplyDelete
  4. memaaaannnng mcm wajib lah singgah pasar malam brinchang tu....
    bukan takat budak2 jer yg rambang mata tengok...
    mak pak punnnn rambang mata tengok barang2 situ kan....

    ReplyDelete
  5. ni yg buat teringin nak ke cameron lagi :)

    ReplyDelete
  6. sedap pulak tgk strawberry coklat tu...

    ReplyDelete
  7. dah lame x pegi CH. teringin sgt nak pegi sane lg skali. honeymooning maybe :D

    ReplyDelete
  8. Sobssssssssssss!!
    Uwaaaaaa!!
    Kak, teringin nak nek CH ni..
    Ayah si Aqil x mo bwk..
    Huk3!!!
    Dia kata "jalan bengkang bengkok rosak ream kete nnt!!"..
    Nyampah!!

    ReplyDelete
  9. bestnye... jelesss~ tak pergi2 lagi ke CH..huhuhu

    ReplyDelete
  10. salam thnks sudi singgah blog kita..rasanya kita bkn zila yg photopages tue mgkin ramai namai zila kan..tu yg kompuis:)
    seronoknya budak2 tue..zila x pernah rasa g pasar mlm tue..g cameron pun jarang sgt..sbb malas nk mendaki sampai ke atas tue..heheh..

    ReplyDelete
  11. nak p gak sini >_< nk gak strawberi coklat tu

    ReplyDelete
  12. suka g pasar brinchang ni...bila la nak g lagi...

    ReplyDelete
  13. kalau ke camaron pasar mlm brincang mmg wajib singgah..kalau tak mcm tak lengkap je percutian ;)

    ohhh rindunya nak ke camaron~

    ReplyDelete
  14. Syokkkknyer g pasar brinchang..nurul teringan masa muda2 zaman studi dulu panjat gunung brincang.tgh2 hujan sejukkkk gilos!hehehe tapi sempat bermalam di puncak mmg sejuk mcm nak mati rasa tapi idup lagipun.hehe

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang