Nuffnang saya

Followers

Thursday, September 6, 2012

Kebun strawberi atau kebun bunga..

Ini kisah kami yang konon nak petik buah strawberi tapi tak dapat. Singgah ke kebun stawberi yang sebelah Rumah Peranginan Persekutuan Cameron Highland. Katanya bukan musim memetik buah memang frust budak dua orangtu. Yang herannya ada pulak dia jual strawberi, ambik kat manaler pulak buahnyakan.. Tuler tak survey dulu sebelum pergi inilah jadinya main redahjer.. Maybe next time...

Untuk tidak mengecewakan perasaan dapatlah bergambar di kebun bunga dia. Oklah dari takder gambarkan...  Jom layan...
Kalau akak rajin nak jaga bunganni dah ku beli tapi tahu dah perangai sendirikan...
Bergambar di sini pun sangatler cantik... 
Cantiknyer kalaulah bungani ada didepan rumahku... 
Geramjer dik Ya macam nak di robohnya jaringtu nak petik stoberitu...
Depan Rumah Peranginan Persekutuan Cameron Highland... 
Ini dekat kebun yang lain tepi jalantu tapi takder orang jaga...


10 comments:

  1. makan buah strawberry kat atas tu..memang manis..tp kalau bawa turun..konpem masam..hehehe

    ReplyDelete
  2. ada musim2 ye petik buah strawberi ni, sy xpenah pi cameron pun...hi3

    ReplyDelete
  3. bestnyer dapat pi CH..... bilalah dapat jejak situ yerk.. huhu

    ReplyDelete
  4. baru saya tau yang strawberry ni ada musim jugak ek...ingatkan berbuah sepanjang bulan

    ReplyDelete
  5. bestnyer.... paling sernok msti lah si akak n adik kan

    ReplyDelete
  6. sejuk lagi tak cameron kak?lama dah tak g..teringat2 masa g dulu

    ReplyDelete
  7. sayangnya tak dapat petik tapi takpe boleh bergambar kan.. hehe lain kali kite petik stoberi tu k ^_^

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang