Nuffnang saya

Followers

Friday, September 21, 2012

Hari Raya di Teluk Menegun

Kalau hari raya tentulah kena melawat saudara marakan. Teluk Menegun terletak di Klang adalah keluarga sebelah arwah bapa mertuaku. Jom tengok aksi budak dua orang yang buat rumah orang macam rumah sendiri...

 Atikah nak pakai baju kurung dan adik pulak tak sangka nak pulak pakai skirt...
 Berangan nak pakai kasut tinggi ibu...  
Kalau dik Ya nak pakai macam girl gini kan cantik...  
Baju cam ginipun dia nak sebab ada gaya boy jugakan... kalau yang terlalu girl tak naknya.... 

14 comments:

  1. hehehe... akak.. anak2 sekarang bukan kita yg pilihkan baju.. diorang dah pandai kak.. nak ikut diorang je... kata nya cantek.. padahal kita plak yg tengok tak bape nak kenan kan... hmmm mcm anak2 nani ler.. semua nak pilih sendiri...

    ReplyDelete
  2. hehehe.. kecik2 dah pandai memilih baju ape yer.. budak2 skrg nih bijak2 kan~

    ReplyDelete
  3. dak2 skrg memang pandai bergaya..

    amni pun sama nak melawa jer heheh..

    ReplyDelete
  4. mcm2 gaya, anak kamu cho
    leh jadi model sambilan besar nnt opss!! boleh ka? heeee~

    ReplyDelete
  5. 2 gegerl yg berwatakan berbeza ye..hehe

    comel kakak posing..dh mesra kamera ni...hehe

    ReplyDelete
  6. sama la ngan c kakak tu, smpikan cikgu dia ckp perangai dia cam lelaki. mujur dia nak dan suka pakai baju gegurl. hehehehe

    ReplyDelete
  7. dkt dgn rumah i..
    lagipun sedara mara ramai org kg teluk menegun

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. tp penah dgr lg nama tmpt teluk menegun....perak tul saya..hehe..

    nk posing cm boy gk dik ya..hehe

    ReplyDelete
  10. anak anak sekarang suka cari baju sendiri untuk diorang pakai, memilih betul ;p

    pandai si kecik bergaya cantik

    ReplyDelete
  11. wah...kemain bergaya time bergambar

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang