Nuffnang saya

Saturday, September 8, 2012

Seoul Garden Mall IOI

Groupon telah banyak membuatkan akak terbeli baucer yang kononnya murah. Misalnya ini makan di Seoul Garden Mall yang dapat potongan33%. Syarat pulak hanya hari isnin - jumaat dari pukul 11.30 pagi hingga 4.00 petang. Maka kami yang opis sekangkang kera dari IOI Mallni bersetuju untuk membelinya.

Pertama kali makan disini dan pada pendapat akak berbaloi dengan harga dibayar. Kalau masanya lebih panjang lebih berbaloi tapi sebab waktu kerja tentulah kami terpaksa makan dengan tergesa-gesa. Untuk yang suka main masak-masak jomlah datang ke sini...
Akak tak bawak kamera, ini gambar dari facebook Hisham... 
Inilah barisan makanan yang boleh digrill... bolehlahkan... gambar dari goole... 

7 comments:

  1. besttt!huby sy suke sgt makan kat sini...nanti dok lama2 sebab leh makan free byk2 hehe

    ReplyDelete
  2. ada jugak beli dari Groupon. murah la berbanding harga asal.

    ReplyDelete
  3. Teman belum cuba lagik makan kat sini...nampak cam sedap jer.

    Selalu gak tingin nak makan makanan korea nie..especially macam Kimchi...nampak mcm sedap ajer kalo tengok drama korea bila derang makan kimchi nie.

    ReplyDelete
  4. sedapnya nampak ...ntah bila dpt rasa makan kat situ

    ReplyDelete
  5. tingin nk mkn kt seoul garden nie...

    ReplyDelete
  6. bestnya seoul garden...suka suka suka...

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang