Nuffnang saya

Followers

Tuesday, September 4, 2012

Sibuk hari raya dengan bowling

Ini kisah anak-anak yang menyibuk pergi menemankan Pak Su diaorang main bowling di Sitiawan. Ingatkan Mak Su dia nak berdating dengan Pak Su sekali segerombolan mengekor, nak ikut.. nak ikut.. nak ikut. Opah dah siap bagi duit RM10 setiap sorang kalau nak makan dan minum. Seronoklah diaorangkan, buatnyer tempat bowlingtu macam rumah sendiri.

Menengokkan gambarnikan ramai gak orang beraya di tempat bolwingnikan... Anak akak punya nak pergi tak tukarpun baju.. 

17 comments:

  1. Sessi beraya di pusat bowling ya? :)

    ReplyDelete
  2. bestnya! dah lama saya x main bowling. hehehe

    sambungan kisah semalam ---> http://suriaqistina.blogspot.com/2012/09/happy-birthday-kakak-today-is-your-day.html

    ReplyDelete
  3. lama dah tak main bowling.. huhu...

    ReplyDelete
  4. hehe...
    habis la pluang mak su & paksu nak bdatim ni.. xpe..anak2 memeriahkan lagi kan paksu :-)

    salam aidilfitri..
    maaf zahir & batin

    ReplyDelete
  5. kikiki comelnye....mmg pak su kesayangan ramai nie....hihihih

    ReplyDelete
  6. mana x suke .. siap dpt duit raya dari opah utk belanja ;)

    ReplyDelete
  7. mana x suke .. siap dpt duit raya dari opah utk belanja ;)

    ReplyDelete
  8. raya kat pusat bowling lak yew...huuhu

    ReplyDelete
  9. sesi perabih duit raya ni kak.. hehe..

    ReplyDelete
  10. ok je kot beraya di pusat bowling...membakar kalori selepas puas makan time raya...hehehehe...

    ReplyDelete
  11. ramai pulak rakyat jelata yang ikut ye =)

    ReplyDelete
  12. wah, main bowling 1 family..bestnya...

    ReplyDelete
  13. hihi tergendala abis paksu nak ngedate dgn maksu

    ReplyDelete
  14. haha..semua kacau daun pak su n mak su nak berdating..bagus anak2...hee

    ReplyDelete
  15. ada bodyguard la paksu dan maksu nampaknya..hikk

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang