Nuffnang saya

Followers

Thursday, September 27, 2012

Mines Cruise

Acara selepas balik dari orang kawen di UKM kami singgah ke The Mines Shopping Fair. Suami akak berhajat nak singgah ke kedai baju untuk orang yang saiz istimewa (lebih dari XXL) di sini. Akak pernah cerita yang kami dulu ke Nilai 3 untuk mencari baju kerja dia tapi kedaitu dah pindah ke Mines. Nama kedai dia Chardon, terletak di Tingkat 2. Dah sampai sini tibajer suami akak nak belanja kami naik mines cruise.. Tengok harga dia boleh tahan jugak mahalnya tapi orang nak belanja oklahkan...

Akakpun belum pernah lagi naik bendani so teruja jugalahkan.. mula nak naik wa wa splash yang macam duck tour. Tapi suami akak kata kita pernah cuba di Langkawi dan kita naik yang biasa-biasa sajalah... Rupanya ada gak duck tourni kat sini yerk, yo yo ooooo jer gi Langkawi baru merasa. Jom layan gambar dua orang budak comel dan nakal dapat naik cruise...
Kami dah nak berlayar...
Gaya kelakar seorang dik Ya....
Seronok gak yerk ibu naik bendani...
 Lambat naik terpisahlah kita yerk kak Ika...
 Singgah tengok itik...
Atikah yang dah lari kebelakang duduk ngan ibu...
Comel lak Ika masani...

Sekarang akak boleh dah naik cruise di sini  dan akak teringin nak naik cruise yang di  Putrajayatu pulak.. berangan bagilah kat akak...

11 comments:

  1. dulu2 masa bujang selalu gk pg the mines nih tp bile dh kawin sekali pun tak penah pg... berapa kak tambang naik cruise nih, kot2 blh bwk aiyan nnti2 yek... heheheh

    ReplyDelete
  2. best kan sis
    anum belum pernah naik pun

    ReplyDelete
  3. sy pon blom pernah naik..mahal x kak naik cruise tu?..rs2 mahal jgak kan..?

    ReplyDelete
  4. akak... berangan2 pun nanti dapat naik gak.. nani dah banyak kali lalu mines ni.. singgah nye tak juga... penah hari tu kat JHD tunjuk cendol durian atas mines ni.. sedappp sangat nampak.. citer ngan asben.. teringin nak pekena gak... masa nak masuk entrance kat mines tu jem sangat.. hari ahad plak kan.. so terus asben u-turn balik... hahaha.. tak jadi2 ke sana.. sampai skrg..

    ReplyDelete
  5. happy bebudak dapat naik bot kan.. bebudak apa2 pasal air pun dia suka.. tak boleh main mandi manda.. dapat tengok pun seronok dah.. hehehe..

    ReplyDelete
  6. wahh...seronok nek cruise ye.....

    bila sy nk smpi sini yer..

    ReplyDelete
  7. dulu time bujang tengok je... hehehhe sekarang kalau bawa anak2 compom dorang suka tapi saya nun di utara sekarang :)

    ReplyDelete
  8. huhuhu..belum penah naik cruise lg. mesti best kan. brp tambang naik kak?

    ReplyDelete
  9. sibb baik akk dah pernah naik
    kalau idokk jeless lah ekeke ;)
    memang seronok , masa naik nie zahrien baru 1thn .. memang dia lah paling suke ;)

    ReplyDelete
  10. teringin plak nak bwk jgk budak2 ni enjoy duck tour ni..brp hengget,kak?

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang