Nuffnang saya

Followers

Wednesday, September 19, 2012

Wordless Wednesday ~ Setia Walk Puchong

Setia Walk Puchong ...
Kalau lalu LDP nampak ada bangunan baru di hadapan Tesco Puchong..
di sinilah terletak Setia Walk Puchong..
Kalau tak sebab nak pergi Celebrity Fitness tak sampailah akak ke sini...


Nampak sangat muram dari LDP tapi sampai di sana sangat happening..
 tapi banyak kedai yang belum buka lagi kalau tidak memang tak sangka kita ada di Puchong...

16 comments:

  1. tak pernah perasan tempat ni.. maybe macam akak kata..nampak muram dari ldp tu..sebab tu kami tak teruja nak singgah..hahaha..

    ReplyDelete
  2. Kedai2 dalam tu cemana? Byk restoren cina je kan?

    ReplyDelete
  3. cantiknya tmpt dia....tp nnti byk kedai dh buka sure happening kan..

    ReplyDelete
  4. LydSunshine.. bukan restoran cinajer sebenornya yang happeningtu sebab ramai orang pening kat situ.. banyak bar, banyak orang datang untuk minum benda haramtu.. tuler pasal kalau tak sebab nak gi gym tak ler akak sampai situ.. ...

    ReplyDelete
  5. mewaggnyer tempat die..selebrity fitness??..

    ReplyDelete
  6. cantik tempatnya kak.. klu dh byk kedai bukak sure meriah nanti..

    ReplyDelete
  7. cantek nye tempat nih~ kat puchong ke nih??

    ReplyDelete
  8. view y cantik..nnt masukkan byk info psl tempat ni ye sis..

    ReplyDelete
  9. tempat baru nie...mmg konpem saya lum pernah sampai sini.

    Cantek!

    ReplyDelete
  10. Salam singgah dan follow (^_^)....kalau sudi jenguklah ke http://shumie-dz.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. saya jarang g area puchong tu. hehehe

    ReplyDelete

Nuffnang oh Nuffnang